2015. április 11., szombat

SZERZEMÉNY: Glamour-napok, Pink Panda

Kedvesek!

Nyilván, egy jó kis Glamour-napokat semmi pénzért nem hagynék ki, így lássuk, mit szereztem a héten! Azért a héten, mert a Pink Panda rendelésemet is befotóztam Nektek! Most teszteket nem nagyon írok, max. 1-2 megjegyzésem van, mert még nem tapasztaltam ki a termékeket.


Először is! El kell mondjam, hogy visszatért a hitem a kuponokkal kapcsolatban, ugyanis Ti is tapasztalhattátok, hogy az utóbbi 1-1,5 évben, elkezdték a drogériák (leginkább a DM) azt játszani, hogy leárazták a kuponos cuccokat. Egy időben meg nem jöttek ki az 50% kedvezmények, csak 33% volt és így tovább. Örömmel jelentem, hogy feltámadt hamvaiban az oly szeretett rendszer, sőt, jobb, mint valaha! RENGETEG 50%-os kupon volt, és nem játszották be a leárazás témát sem, ha igen, akkor viszont lehetett használni hozzá kupont.

Kezdjük a ruhákkal, abból kevés van, de annál zseniálisabb! Nagyjából 3 éve szeretnék egy bordós, lilás bőrkabátot, és egy hete megpillantottam A KABÁTOT. Azonnal spekulációba kezdtem, és végül megvettem. Sajnos, nem volt a méretem, de az egyel kisebb is egész jó volt, és mivel komoly érzelmi töltet is volt, így velem kellett jönnie a passzentosság ellenére is. A C&A-ban vettem, 20%-os kuponnal... 12 000 Ft volt. Áúcs.
Az F&F-ben vettem egy super soft farmert ("looks like a jeans, feels like a legging"), és két fekete harisnyát. Skinny farmer, nem jegging, és tényleg nagyon puha, emellett pedig konkrétan 3 számmal kisebb is jó volt belőle, annyira sztreccs. A legkisebbet vettem, hogyha nyúlik, akkor is jó legyen, úgyhogy még be kell járatni. A nadrág olyan 5000 Ft körül volt, a harisnyák meg a 2 db egy ezres, 60 denes, sima fekete. A képeket utolsóként készítettem, így ezek kevésbé jók, bocsánat miattuk, a kabát színe hideg árnyalatú, sötétlilás inkább, itt a lámpa miatt ilyen sárgás, sajnos.



A Pink Panda rendelésben két rúzs, egy szemhéjpúder paletta érkezett. Az egyik rúzs ajándék volt, és meglepő módon, nem idióta színű! Sőt, majdnem olyan, mint amit én is választottam. Ez egy Makeup Revolution rúzs Treat árnyalatban. 690 Ft lenne, de ugye ajándékba kaptam. Szokásosan az a szín, amit nem tudok meghatározni, de mindenhol keresem, Nudenak nem mondanám, inkább olyan narancsos, rózsaszínes, de sötétebb, nem tudom, komolyan. Kiindulási alapként a MAC régen kapható Spice vagy Spicy árnyalatát tudnám mondani, mert mindenhol azt a színvilágot keresem.


A másik szintén MUR a #LIPHUG rúzs, To get lucky árnyalatban. Ennek az állaga sűrűbb, ragacsosabb, kicsit bordósabb a színe. 1290 Ft, ami nem olcsó, szóval ajánlom neki, hogy jól teljesítsen...


A paletta egy limitált kiadású I Heart Makeup I Heart Obsession paletta Pure Cult verzióban. 1590 Ft, 10 szín van benne. Álom szép! Féltem (a korábbi bejegyzésben említett) túl barnás színvilágtól, de szerencsére tökéletes. Gyönyörű koszos rózsaszínek és barnák vannak benne, matt és csillámos egyaránt. Teljes a szerelem! Egyelőre szépen pigmentáltnak tűnik, bár, annyira nem erős, emellett a tartóssága, hát, nem tudom. Szemhéjalappal egész jó, de a Sleek és az Estée Lauder palettáim jobbak azért.


Még rendeltem egy vicces dolgot, ez egy Eye Majic instant szemhéjpúder szett. 390 Ft volt, gondoltam így leárazva ki kell próbálnom. Ennek az a lényege, hogy a csomagban van 2x2 kis szivacs, amire fel van festve 3 szín. A szemhéjadhoz nyomod és tádá, kész a szemsmink. Na, hát, nehogy azt higgyük, hogy ilyen egyszerű! Egyrészt, szemhéjalap nélkül értelmetlen, mert semmi tartóssága nincs. Másrészt, adott kombinációk vannak, így meg van kötve az ember keze, én egy rózsaszín-barna kombinációt vettem. Az első használat szerintem kicsit erős, emellett nagyon élesek a vonalak, így satírozni kell. Szerintem annyi idő alatt mire ebből varázsolsz egy szépen eldolgozott sminket, simán lehet egy olyan felrakni, amit magadnak, a megszokott színeidből készítesz. Vicces, elhasználom azért, többször is jó, mert csomó fennmarad a szivacson.


Na, drogériákhoz átevezve. A Rossmann cuccoknál nem tudok árakat mondani, mert ott volt ugye 50%-os kupon, meg sima Rossmann kupon, meg 10%-os, így fogalmam sincs, hogy mi mennyi volt végül. Vettem két csomag JimJams pórustisztító tapaszt, szeretem, jó, kell. Vettem egy Rimmel BB-krémet, ami az új kedvenc BB-krémem, az első tubus már kezd kifogyni, így kellett az utánpótlás. Ez egy matt finisű BB, light árnyalat (még medium kapható, de az max. nyárra, mert a light nekem tökéletes még most is, és nem vagyok világos bőrű), tartalmaz SPF 15-öt, ami szuper, emellett elég jó fedése van, és tartós. A száraz részeket sajnos kihozza, lévén, hogy fénylő bőrre van, szóval száraz bőrre nem ajánlom, kombinálton elmegy.


Régóta áhított termék következik!!! Az Astor Soft Sensation Lip Color Butterje. 2800 Ft-ért enyhén szólva nevetségesen túlárazott, azonban erre jók a kuponok, máris több, mint 50% kedvezménnyel tudtam megvenni. A 014 Amazon chick árnyalatot választottam, és két napja imádom. Nagyon puha, könnyen kenhető, szép a fénye és a színe, de nem egy tartós termékről van szó. Ehhez képest viszont meglepően jól bírja! Az illata is finom, és öröm használni, így szívesen kenegetem vele az ajkaimat, ha úgy látom, hogy halványul vagy teljesen eltűnik. Nem kezd el darabosodni, nem szárít, tényleg szuper, de féláron, teljes áron ugyanis röhejes...


Utolsóként vásároltam egy Alverde ásványi púdert a DM-ben, mert izgatta a fantáziámat ez az ásványi púder dolog, és gondoltam fél áron a hülyének is megéri, ráadásul ugyebár természetes is. Első próbára nagyon tetszik, isteni édeskés illata van, én imádom, hogy érzem magamon. Ha valaki az illatmentes dolgokat kedveli, akkor nem ajánlom, én viszont itt szagolgatom folyton! 01 Porcelain árnyalatot vettem, mert nekem a smink fixáláshoz, mattításhoz kell tulajdonképpen, nem a fedés miatt, és erre kiváló egyelőre. Kérdés, hogy a mattító hatás meddig működik, remélem, sokáig, mert nagyon szimpi kis kence! Egyébként egy magasabb tégelyben van, amiben egy lukacsos műanyag lapon keresztül lehet a púderhez jutni. Még sosem használtam ilyet, de szerintem nincs vele baj, egy kis rázással kijön a por. Mert por állagú, nem a kemény, sűrített verzió. A kis ecsetemmel jól felvihető az arcra, eddig nagyon tetszik. 1699 Ft lett volna, de most 850 Ft-ért vettem meg kuponnal.


Még egy extra termék! A szobámba száműzött, nem használt sminkcuccaim között találtam egy Lovely Sunny Blusher pirosítót, amit még Dórikától kaptam valamikor, és mivel nem pirosítózok, bevágtam egy dobozba. Chocolate dessert árnyalat, és ásványi pirosító! Krémmánián megoszlanak róla a vélemények, én nagyon megörültem most neki, mert szeretnék kontúrozni, és ez nem túlságosan pigmentált, így jól lehet vele dolgozni. Emellett könnyen el lehet satírozni is. Talán érdemes lenne egy kicsit világosabb kombót keresni belőle, mert picit túl sok nekem, de nem bohócos, csak még szokatlan inkább.


Összességébe nagyon elégedett vagyok a kis zsákmányaimmal, bár, az önuralmam hatalmas, ezt be kell látnom. A MUR paletta azért kellett, mert a többi palettám mindennapos színei vészesen fogynak, és kellett egy alternatíva, hogy ne legyen megint az, hogy elfogy 3 szín az Estée Lauderből, a többi meg ott áll. A púderem kifogyóban van, ahogy a BB-krémem is, a kedvenc nadrágom meg szétszakadt, fekete harisnyám meg gyakorlatilag nincs, mert vagy legging, vagy bundás belül, vagy szakadt a többi... A kabát és a lipbutter régi vágyam volt. Egyedül azért vagyok szomorú, mert akartam egy highlighter-kontúrszín palettát, amiből nem találtam megfelelőt... 

Remélem, Ti is vásároltatok egy kicsit, ha nem, akkor ne aggódjatok, mert májusban jön a JOY hétvége! Én akkor nem nagyon szoktam, mert ezerszer rosszabb kuponok vannak, de idén lehet, hogy ott is csoda történik?

csók!
             bibonapsugár



2 megjegyzés: