2016. március 13., vasárnap

Visszatérés - olaszosan!

Kedvesek!

Igen, visszatértem az éterbe! Rengeteg dolog történt az elmúlt időszakban, és sokan hiányoltátok a blogot, így arra jutottam, hogy bár húzós lesz, de igyekszem ezt-azt írogatni. Magam miatt is egyébként, mert hiányzik hogy beszámoljak Nektek a szerzeményekről, benyomásokról, meg egyéb dolgokról is, mint régen. Nem fogok sokat szabadkozni, dolgoztam, külföldön voltam öt hónapot, nem volt kedvem leülni a gép elé pötyögni, meg fotózgatni, viszont most érzem magamban a lelkesedést, és Bennetek is.

Kicsit alakítottam a kinézeten, és továbbra is többnyire beauty témákkal fogok jelentkezni, viszont receptek, utazós beszámolók is helyet fognak kapni, zene, divat is, majd meglátjuk. Nagy tervem volt, hogy egy dm box beszámolóval térek vissza, de nem jön ez nekem össze, már második alkalommal, Anya e-mail címét is használva, nem sorsolnak ki, így mást kellett találnom. 

Arra gondoltam a továbbiakban úgyis meg fognak jelenni ezek a dolgok, így egy kalap alatt bemutatom Nektek, hogy mik azok a kozmetikumok és sminktermékek, amiket Olaszországban vásároltam magamnak, beváltak, és napi szinten használok. Tudom, problémás a téma, hiszen olyan márkákról lesz szó, amiket itthon sajnos nem lehet beszerezni, de ha valaki külföldön jár, akkor mindenképp ajánlom, hogy nézzen körül a drogériákban, mert köztudott, hogy igazi kincsek várnak ott is ránk! Az árakat nagyjából tudom csak, 310 Ft-os árfolyammal váltok, úgyhogy kb.-ra írok majd :) A márkákra kattintva megnézegethetitek az adott márka honlapját is.


Bottega Verde.

Először azt hittem, hogy ez az Yves Rocher, csak valamiért más néven működik Olaszországban, de rájöttem, hogy nem. Ebből kitalálhatjátok, hogy mi ennek a márkának a fő irányvonala. Természetes alapú, illatos kozmetikumok. Rengeteg szuperillatos dolgot lehet kapni, én a Pepe Rosa termékcsalád megszállottja lettem. A neve is mutatja, hogy bors és rózsa illat dominál a termékekben. Van parfümöm, tusfürdőm és kézkrémem is. 
A parfümből betáraztam előre, mert egy igazi tavaszi, virágos, friss illat. 30 ml és eredeti áron 22 EUR, én viszont mindkét alkalommal 8,5EUR-ért vettem leárazva, ami 2600 Ft.
A tusfürdő illata is intenzív, nem ragacsos, jó vele fürdeni, 400 ml, eredeti áron 7, leárazva 4 EUR, azaz 1250Ft.
A kézkrém kicsit masszívabb nekem, így lefekvés előtt szoktam bekenni vele a kezem, hogy éjszaka szépen beszívódjon. Közepesen gyorsan szívódik be, és jól hidratál, de nekem nem száraz a bőröm, így kicsit hosszabb idő kell neki. Ezt is leárazva vettem, mert eredeti áron 12EUR lett volna, úgy emlékszem 4 EUR lehetett, és 75ml. 



Nem Pepe Rosa, viszont egy mézes, lime kivonatos nappali arckrémet is vettem, és mivel hiszek a méz erejében, így ha más nem, akkor a placebo működik ezzel a krémmel. Jól hidratálja a most éppen száraz bőrömet, nem zsírosítja, hamar beszívódik, nincsen erős szaga, nem vizes állagú. 22EUR az eredeti ára, amennyiért biztos, hogy nem vettem volna meg, úgy emlékszem féláron szereztem be, 50ml-es kiszerelés.




A csomagolásra is felhívom a figyelmeteket, mert szerintem szépségesek.

KIKO

Nagyon fog hiányozni a KIKO is, és nem is értem, hogy miért nincs nálunk itthon, mert óriási sikerük lenne. Olyasmi, mint a Pupa, csak kicsit olcsóbb, viszont remek dolgokat lehet beszerezni, főleg leárazások idején. Az olasz leárazások általában 50-70%-ot jelentenek, nem 20%, mint itthon, de az árakból láthatjátok, hogy sokkal drágább minden alapban, viszont a sales idején itthoni viszonylatban is jó áron lehet vásárolgatni. Szóval KIKO
Az 1,9EUR-s körömlakkokkal kicsit elragadtattam magam, és minden színt megvettem, ami tetszett, mert kevesebb mint 600Ft-ért jó minőségű lakkokhoz juthattam hozzá, így csomó régi szo-szo lakktól váltam meg cserébe. Egy rétegben is már szépen fednek, ami ritkaság, emellett szupergyorsan száradnak ezek a lakkok! A tartósság változó, kb. 3-5 napot tippelnék, amíg még kulturáltan néz ki, viszont nem lepattogzanak, hanem a köröm hegyéről kezdenek el lekopni. Árnyalatok: 275, 226, 519, 338, 372, 303.



A másik akció az 5 termék 10EUR-ért promóció volt. Itt választottam egy szemhéjpúdert, ami golden rose árnyalat leginkább (KIKO Infinity Eyeshadow 22 Metallic golden rose), egy kitekerős vékony kis rúzst (KIKO Smooth Temptation Lipstick 06 Rosewood), rám jellemző sötétebb nude árnyalatban, két félmattra száradó szaténlakkot (KIKO Velvet Satin Nail Lacquer 694 Honeydew melon és 695 Ivory Taupe), és egy fekete-kék-zöld csillámos másik lakkot, árnyalata: 524. 



Van még innen egy ajakfilcem, de most már kijelentem, hogy az ajakfilcek rosszak. Nekem. Komolyan, az állag, a fedés, a szárítás, borzalmas lányok, én próbáltam több márkát, és a kézre való swatcholás szuper, lelkes az ember, de az ajkakon nekem egyszerűen nem működik. Ha alá hidratálok, akkor nem megy fel a festék az ajakbalzsam rétegre, ha száraz ajkakra viszem fel, akkor foltos lesz, és úgy néz ki a szám, mintha sebes lenne az egész... 

Deborah Milano

Imádom a Deborah termékeit! Ez kint a legolcsóbb drogériás márkák egyike, és ennek ellenére fantasztikus termékeket köszönhetek nekik! Az első egy púder, ami egy sima púder, nem ennek köszönhetem a rajongást, La Cipria 29-es árnyalatban. 10,5 EUR az eredeti ára.


Jön az izgalmas rész! Régóta kokettáltam a sötét rúzsok gondolatával, és nem tudom, Ti hogy vagytok ezzel, de szerintem a rúzshordás nagyon összefügg a lelki állapottal. Egy rúzst tudni kell viselni, és ezt a saját tapasztalataim alapján mondom. Kell egy bizonyos szintű magabiztosság, vagy épp érettség egy nőnek, hogy eljusson oda, hogy igenis rúzst fogok viselni. Manapság rengeteg fiatal lány rohangál vérvörös ajkakkal, ami nem baj, jó nekik, hogy ennyire tisztában vannak magukkal, én kb. két éve jutottam el oda, hogy mertem rúzst használni. Ősszel pedig eljött a pillanat, amikor megvettem egy nagyon sötét, egészen lilás-bordós rúzst, és imádom! Teljesen más karaktert tud adni, elképesztően drámai hatása van, és ne feledjük el, hogy a lilás-kékes árnyalatok optikailag fehérítik a fogat, így az én nem hollywoodi mosolyomnak nagyon jót tesz ez a kis szépség. Il rossetto 807 árnyalat, 8-9 EUR körül van.


A másik kedvencem is ilyen, egy kontúrpaletta. Deborah Contouring palette, 12 EUR körüli áron kapható. Akik járnak velem drogériába, minden alkalommal végighallgathatták, hogy micsoda dolog, hogy az alap drogériákban nem lehet normális kontúrpalettát venni, mit képzelnek ezek magukról? Lehet kapni külön highlightereket, pirosítókat, és bronzosítókat (ami nem kontúrszín!), de egyben lehetetlen találni! Persze, webshopokból lehet rendelni, de én kontúrozáshoz szeretném látni élőben a színeket, mert nem mindegy, milyen árnyalatot használok.
A kontúrozást nem régen kezdtem el, és közel sem vagyok még profi benne, de igyekszem gyakorolni, és a jövőben majd szeretnék több terméket is kipróbálni etéren, de egyelőre a kezdő készletemmel nagyon elégedett vagyok. Sokáig úgy gondoltam, hogy a lealapozott bőrhibás arcon nagyon csúnya tud lenni a kontúr, viszont be kell látni, hogy az egyszerűen lealapozott arc sem jó választás. Szerencsére a bőrön az elmúlt fél évben többnyire letisztult, voltak kritikus időszakok, de mikor nincsenek?!


Ebben a kis palettában négy szín van. Egy highlighter, egy sötétebb és egy világosabb kontúrszín, illetve egy harmadik barna, ami talán bronzosítóként funkcionálhat, de még nem jöttem rá teljesen. A highlighter álomszép szaténfényű, nem nagy csillámos, szuperül lehet a belső szemzugot, a szemöldökcsontot, és az arccsontot kiemelni. A két kontúrszín matt, nem csillog, az egyik kicsit narancsosabb, az inkább barnásabb bőrre használható, a másik viszont jóval sötétebb, így finoman kell bánni vele. Nem világos bőrűeknek való paletta, ez fontos. Könnyen barnulok, az én tónusaimhoz jól használható. 
Szépen eldolgozható, tartós kis cucc, könnyen lehet vele tanulgatni a fogásokat, én nagyon megszerettem.

Aqua alle Rosa

Sosem voltam oda a rózsa illatért, sőt, kimondottan utáltam. Valamiért viszont teljesen beleszerettem ebbe a rózsavizes termékcsaládba. Elfogyott a micellás vizem, és ha valamim elfogyott kint, akkor igyekeztem olyan terméket választani helyette, amit itthon nem tudnék megvenni. Így vásároltam meg ezt a rózsavizet, micellás víz helyett. Aztán megvettem a márka micellás vizét is... meg arckrémet is... 
Frissítő, tonizáló rózsavíz elvileg az eredeti termék (12EUR körül), én ezzel reggelente szoktam áttörölni az arcom, és este, ha aznap nem viseltem sminket. Ha viseltem, akkor a rózsavizes micellás vízzel mosom le. A nappali arckrém (9-12EUR) a most éppen száraz bőrömhöz nem jó, így azt akkor használtam, amikor még ősszel inkább olajos volt. A termékek természetes alapanyagúak, és a Robert's család tagjai.


Ők tehát a kis olasz kedvenceim, akiket napi szinten használok (na, jó, a bordó rúzst azért nem), és beváltak. Szerencsére viszonylag gyakran jutok el külföldre, mert nem tudok megülni a seggemen az elmúlt egy-másfél évben, így nem kell örökre búcsút mondanom ezeknek a termékeknek.

Nektek van valamilyen itthon nem kapható kedvencetek?




                     csók,
                                    bibonapsugár


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése