2014. szeptember 13., szombat

TESZT: The Body Shop hidratáló E-vitaminos tonik

Kedvesek!

Majdnem egy hónapos alkotói válságom után visszatértem az éterbe, és ennek örömére egyszerre két bejegyzést is hoztam Nektek! Lássuk az elsőt!

Hazaértem a STRAND fesztiválról, ami egészen érdekesen alakult, de összegezve az eseményeket, mégiscsak szuperül sikerült. Eszméletlen finom paprikás krumplit csináltam a kis majom barátaimnak, és széttáncoltam magam a Parov Stelar koncerten. Emellett viszont egy olyan dolog is zajlott, ami nem ennyire off-topic. Szóval most szeretnék Nektek beszámolni a The Body Shop E-vitaminos hidratáló tonikjáról, amit a fesztivál ideje alatt avattam fel.

Azóta eltelt majdnem egy hónap, így bőven volt időm tesztelni. Sőt, a mini tonik időközben elfogyott, most csütörtökön pedig a Mammutban 20% kedvezmény volt a The Body Shopban az arcápolási termékekre, így meg is vettem a teljes kiszerelést.


A fesztiválra való indulás előtti napon vásároltam, és elvittem magammal ezt a kicsikét, hogy amint hazaértem, beszámolhassak Nektek róla. Ezzel elmaradtam, de most bepótolom! Összességében nagyon pozitív csalódás volt ez a tonik számomra, mert nem hittem, hogy bármilyen kedvező hatást fogok tapasztalni. Ennek ellenére mégis sikerült meglepnie és lenyűgöznie!

Az E-vitaminos nappali krémet már régebb óta használom, de nem tapasztaltam semmi különlegességet vele kapcsolatban. Sőt, kicsit mintha zsírosabb lenne tőle a bőröm, ami az én bőröm esetében a lehető legrosszabb hatás, amit egy krém ki tud váltani: fokozza a zsírosságot, fényességet. Azonban a tonikkal együtt alkalmazva pár nap alatt feltűnt a változás. Az arcbőröm sokkal tisztább lett, eltűntek a feltűnő, piros pattanások, és ruganyos lett a bőröm. Sokkal puhább tapintású most, és élettel teli! Pedig nem mondhatom, hogy a fesztivál alatt kiegyensúlyozott lett volna az éltem, hiszen éjszakáztunk, alkoholizáltunk, össze-vissza ettünk stb.


Azóta itthon voltam többnyire, így a mindennapi hatásait is megfigyelhettem. Minden reggel arcot mosok, majd áttörlöm a bőrömet a tonikkal, végül pedig bekenem a nappali hidratáló krémmel. Esténként ugyan ez a procedúra, csak éjszakai krémmel. Szerintem jót tesz a bőrömnek, hogy ezeket a termékeket használom.
Alapvetően nagyon rossz az arcbőröm, és a csodán kívül sok minden nem tud rajta segíteni, viszont ezekkel az E-vitaminos termékekkel vissza tudom szorítani a néha előforduló brutális kipattogzást. Nem tökéletes sajnos, de már ezzel is előrébb jár, mint például a TBS teafaolajos termékcsalád, ami annak ellenére, hogy kifejezetten problémás bőrre van, szerintem fokozta a bőröm problémásságát, így abba is hagytam a használatát.


Emellett pedig bár a csomagoláson az van feltüntetve, hogy szembe nem kerülhet, én ezt használtam sminklemosóként (lusta voltam elmenni a sminklemosómért, ez volt kéznél), és egyáltalán nem csípte a szememet. Ellenben a sminket nem hozza le, úgyhogy arra marad a micellás víz.
Az állaga elég folyós, kissé zselés (hivatalosan ez a liquid textúra), színe áttetsző, és a jól megszokott, isteni illat is megvan, mint a nappali krémnél.


Nagyon örülök, hogy először a 60ml-es mini terméket megvettem, majd akciósan be tudtam szerezni a teljes 200ml-es kiszerelést is, mert megszerettem ezt a tonikot. Az Yves Rocher teás frissítő tonikja - a másik kedvenc tonikom - annyiban jobb, hogy az sminklemosásra is alkalmas, viszont az a bőrömmel semmit nem csinál. Abból most azért nem vettem újat, mert a micellás vizemet használom sminklemosásra, toniknak meg ugye most ezt az E-vitaminosat.

Az utolsó E-vitaminos fordulat pedig engem is meglepetésként ért! A TBS Nutriganics éjszakai krémem, amit még nyár közepén vettem, hirtelen kifogyott, és ott álltam a fürdőszobában éjszakai krém nélkül. Nagy nehezen szétkaptam a csomagolást (körömollóval való fél órás feszegetés), és egy adagot még kiszedtem belőle, de gyors megoldásra volt szükségem. Másnap a TBS hírlevélben értesültem a 20%-os akcióról, így a tonik mellett egy E-vitaminos éjszakai krémet is beszereztem. Erről még nem szeretnék nyilatkozni, mert két napja használom, és még nem alakult ki róla a véleményem. Az első benyomás mindenesetre pozitív, de vannak fenntartásaim. Erről később!


Hölgyek, ismét irány a The Body Shop, ha vásároltok valamit egy szuper kuponfüzetet is fogtok kapni, amit szeptember 30-ig használhattok fel. Remek kuponokat találtok benne, én már most tervezgetem, hogy valakivel kooperálva fel fogom használni az egyiket!

csók!
               
                bibonapsugár




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése