2014. augusztus 27., szerda

SZOLGÁLATI KÖZLEMÉNY: bornprettystore.com kooperáció

Kedvesek!

Egy kis szolgálati közleménnyel jelentkezem. 

Nemrégiben hallottam, hogy vannak különböző webshopok és oldalak, amik támogatják a fashion-beauty bloggereket. A támogatásuk kedvezményekben nyilvánulnak meg, amiért én cserébe kiteszem a blogomra a Tőlük rendelt dolgokat.

Nyilván Nekik ez reklám, én pedig jól járok, mert kedvezményesen vásárolhatok az oldalukról. Azonban ez nem csak nekem jó, hanem Nektek, olvasóknak is! Miért is?

A bornprettystore.com az egyik ilyen oldal, és fel is vettem Velük a kapcsolatot. Kaptam Tőlük egy kódot, amit itt megosztok Veletek, Ti pedig ha ezt felhasználva vásároltok, akkor 10% kedvezménnyel juthattok hozzá a szupernél szuperebb kiegészítőkhöz, ékszerekhez, hajdolgokhoz. Számon tartják, hogy mennyien használják a kódot, amit én kiteszek, és ha hárman vásároltok vele, újabb kedvezményre leszek jogosult, ezáltal pedig Ti is! 

A kódot csak teljes árú, tehát NEM AKCIÓS termékek vásárlásakor lehet használni, illetve két kategóriában érvényes: Az egyik az ékszer, a másik pedig haj-dekor kategória. 

Egyébként azért kezdtem el foglalkozni ezzel a kooperáció dologgal, mert szükségem van valamilyen támogatásra ahhoz, hogy mindig új dolgokat tudjak Nektek bemutatni. Biztos tudjátok, hogy a nagyobb beauty-fashion blogok rendszeresen kapnak mindenféle csomagokat tesztelésre vagy ajándékba, hogy utána posztoljanak az adott termékekről. 

Ez elsőre ilyen lefizetésnek tűnhet, viszont nem az. Azért nem, mert a legtöbb igényes blog nem egyszerűen bemutatja az ajándékot, és szét dicséri, hanem elfogultság nélkül véleményt alkot róla, a bloggerinák megosztják tapasztalataikat a közönségükkel még akkor is, ha nem feltétlenül pozitív az "ingyen cuccról". 

Fontos tehát szem előtt tartani, hogy ez kölcsönös kapcsolat, viszont nem befolyásolja a véleményemet. Ha az ékszer, amit rendelek, rossz minőségű, akkor egy percig sem fogok gondolkodni azon, hogy megosszam Veletek ezt a tapasztalatomat. 

Pár szó az oldalról: 
Rengeteg mindent találhattok a webshopban, viszont aki eBayezik, az azzal fog szembesülni, hogy elég erőteljesen fedi a webshop kínálata az eBay kínálatát. Az árak egyáltalán nem vészesek, de nem vetettem össze az eBay áraival, szóval nem tudom, hogy melyik jutányosabb. 
A szállítás mindenhova ingyenes, Európa legtöbb országába 10-15 nap alatt érkeznek meg a csomagok, részletesen olvashattok erről az oldalon, vannak kivételek azt hiszem, majd ha rendelek, többet fogok tudni.
A rendeléshez regisztrálni kell az oldalra, meg kell adni az adatokat, és PayPal segítségével megy a fizetés.

Szóval Hölgyek, irány a bornprettystore.comJewelry & Accessories vagy Hair Salon & Decoration fülecske (a többi kategóriában is csomó szépség vár Titeket egyébként), és lepjétek meg magatokat szépségekkel! Az akciós termékek kimondottan szuperek, de ha teljes árú terméket néztek ki, akkor bátran használjátok a BKAT10 kódot, ezzel segítve Nekem :)

Köszönöm!

csók
             bibonapsugár

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése