2014. október 11., szombat

SZERZEMÉNY: Glamour-napok 2.

Kedvesek!

Ahogy ígértem, ma is jelentkezem egy szerzeményes poszttal.

Ma a C&A-ban sajnos győzedelmeskedett a zsugoriságom, ugyanis nem voltam hajlandó 5000 Ft-ért kötött pulóvereket venni, végül egy darab egyszerű fekete harisnyát, és egy virágos, leárazott fekete alapon rózsaszín-narancssárga virágos körkendőt vettem. 20%-os kupon volt az üzletbe, ami a végösszegből lett levonva, és még az amúgy leárazott termékekre is vonatkozott, ez eddig nem így volt, ez pozitívum! Így a harisnya (2 db egy csomagban, de mi Győvel elosztottuk) 1990 Ft helyett 1490 Ft volt, egy darab pedig 745 Ft fejenként. A sál 1490 Ft-ra volt leárazva, lejött a 20%, és végül 1150 Ft-ért vettem meg.


A Deichmannba nem volt kupon, de mivel egyszerre három csinos kis cipőm ment tönkre, így vettem egy újat. 5000 Ft volt, semmi extra, nem túl magas a sarka, műbőr, fekete, anyagában gyűrt csíkok vannak rajta, és kicsit ilyen mandula alakú az orra (nem kerek, nem hegyes). Sajnos, nem viselem a magassarkúkat, így itt is inkább a kényelem volt az első szempont, bár szerintem nagyon csinos darab, a kép alapján mondjuk biztos nem vettem volna meg, de egyébként meg igen. Szóval élőben szebb szerintem!


A KIK-ben egy bordó, fehérrel átszőtt (?), hosszú ujjú vékony felsőt, és egy szuper-csodálatosan-gyönyörűséges, sötét árnyalatú, nagy virágmintás, denevérujjú pulóvert vettem. Halálosan beleszerettem ebbe a pulóverbe, azt hiszem soha többet nem fogok mást hordani ezen kívül! A felső 2190 Ft, a pulcsi pedig 3190 Ft volt. Nagyon imádom!

  
  

A DM-et hagytam utoljára. Szerintem ritkán szoktam ilyen keveset fizetni... Most meg is lepődtem, mert szinte mindenhez féláron jutottam hozzá a kuponoknak köszönhetően, sokkal többre számítottam, mikor beálltam a kasszához. A blog szempontjából érdekes szerzeményeket sorolom csak fel, nem hiszem, hogy bárkit érdekelne egy fogkrém, vagy anyukám hajfestéke...
Szóval vettem egy sima, stiftes Carmex ajakbalzsamot London miatt, mert elvileg ezt bármiféle külön zacskózás nélkül fel lehet vinni a gépre. Ez drága volt, de mivel tudom, hogy nem csak az ajkaimat ápolom vele, hanem a megfázás után kiszáradt orromra, vagy a szétkapart körömágyamra is jó, így multifunkciós termékként nem sajnáltam rá ennyit kiadni. 1150 Ft volt.


Vettem még két rúzst is! Egy Rimmel Moisture Renew rúzst, 180-as Vintage rose árnyalatban, illetve egy Manhattan Lips2last rúzst, 59N árnyalatban
A Manhattan elvileg szájfény, de én inkább folyékony rúzsnak nevezném, mint szájfénynek, azért érdekes, mert az egyik fele a színt adja, a másik fele pedig fixál és fényt ad. Nos, ez a termék valami zseniális! Azt hiszem Szinónak is ilyen van, és ámultam-bámultam, amikor egy átbulizott éjszaka után meg sem mozdult a rúzs a száján, és most végre én is beszereztem egyet ebből a csodából. Hölgyek, sminklemosóval SE lehet leszedni. A régi, olajos, kétfázisú Avon sminklemosómmal jött csak le, micellás vízzel nem. Lehet enni, inni, csókolózni, akármit csinálhattok, mert ezt a rúzst, le nem robbantjátok az ajkaitokról. Elképesztő! Egyébként 2500 Ft, most féláron 1250 Ft volt, ami pedig baromi jutányos ahhoz mérten, hogy ha könyörgök se jön le. Hamar megszárad, mégis kellemes érzés az ajkakon, és nem szárít. Én egy ilyen meghatározhatatlan színt választottam ismételten, de nekem nagyon tetszik!


A Rimmel egy hidegebb rózsaszín árnyalat, szerintem nagyon szép, a tulajdonságairól később beszámolok részletesen, mert ha Rimmel, akkor London, viszem magammal, és otthoni környezetében fogom tesztelni Nektek :) Ez 1699 Ft helyett 850 Ft-ba került.


Azt hiszem ennyi lett volna, remélem, Ti is bevásároltatok mindenféle szépséget! Holnap én még megnézem a Magyar Nemzeti Galériában a dadaizmus-szürrealizmus kiállítást, beszámolok majd róla mindenképp Nektek!

csók!
               bibonapsugár

2 megjegyzés:

  1. Szia! Ha megengedsz egy tippet: Carmexet, ha van rá lehetőséged, akkor inkább a Müllerben vegyél, ott alapáron 625 Ft, most a hétvégén ugye kuponnal lejött 20%, így 500 Ft-ért lehetett kapni. Mióta felfedeztem ezt a jelentős különbséget, mindig ott veszem, mert nálam ez fogyóeszköz. Az 1150 Ft-os árat el sem hiszem, én eddig DM-ben, Rossmannban is mindig 999 Ft-ért láttam, és már azt az árat is húzósnak éreztem érte.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úúú, köszönöm a tippet! Azt hittem, ott alapban drágább... Én Rossmannban vettem 500 Ft-ért akciósan még tavaly, akkor gyorsan be is táraztam belőle (még van egy bontatlan), csak most az utazás miatt sürgősségiben kellett ez a stiftes. De ezt tudva a következő adag már a Müllerből lesz nekem is ;)

      Törlés