2014. április 20., vasárnap

KÜLÖNLEGESSÉG: Áprilisi PIXIBOX

Kedvesek!

Így gyorsan máris előrukkolok az első poszttal! Nem bírom megállni, hogy ne kezdjem el azonnal megosztani a véleményemet a legfrissebb szerzeményeimről. 

Az első hivatalos bejegyzésem a PIXIBOX-ról fog szólni. Ez egy beautybox, ami kéthavonta rendelhető fix áron és felsőkategóriás kozmetikumokat rejt magában (teljes, utazó, teszter kiszerelés). 
Megkésve bár, de törtve nem, a legtöbb blogon már olvashattatok erről a lehetőségről. Sőt, remélem, részetek is volt már a pixi-élményben! Nekem a most áprilisi volt az első meglepetés dobozkám, és kissé változó volt a véleményem, mikor megrendeltem, és akkor is, amikor megkaptam. A megrendeléskor drágállottam, és naponta változott, hogy ostoroztam magam miatta, vagy pedig könnyes szemekkel gyönyörködtem a korábbi dobozok tartalmában. Viszont olyan régen rátaláltam már, és a szakdolgozat leadását valamivel meg kellett ünnepelnem! (Bármit meg tudok magyarázni.) 

Előre szólok, hogy nem fogok mindent lefotózni,  csak a favoritokat.
Első ránézésre: SZERELEM. Gyönyörű kis dobozka, biztos, hogy valami kis majomságot fogok benne tárolni, még kitalálom, hogy mit. 


Húzni akartam magamat, úgyhogy először a PIXIMAGAZIN-t vettem ki, belelapoztam, igényes és személyes kiadvány, szokásos a honlapon, FB-on megismert hangvétel. 
Utána az egyéb papírokat szedtem ki. Egy BEYU és egy TONI&GUY reklámkártya, egy Nescafe Dolce Gusto kedvezménykód, ami a webshopban használható fel, és egy ismertető a PIXIBOX-ban található termékekről.

Az első mütyűr egy Captain's fa kulcstartó, ami egy BARbár kuponnal volt összekötve. A Captain's a pixik nagy kedvence, fa telefontokokat gyártanak, egyelőre ahogy néztem, az én Blackberrymhez még nem, csak Iphonera. Őszintén megmondom, nem vennék ilyen tokot, mert szép, tényleg nagyon szép, de annyira nem az én világom. Viszont tök jó ötlet! A kulcstartó abszolút nem hatott meg, valószínűleg a komódomban fog elkallódni pár héten belül. A kupon jó, két befőttes üveges limonádét lehet érte kapni, egy áráért. Szerintem majd elnézek valamelyik barátnőmmel, mert elég királyul néz ki ez az itóka, így pedig árban sem vészes.

Egy Jesus del Pozo - Halloween parfüm minta volt a következő termék. Nekem tipikus húsvéti pacsuli szaga van. Húsvét lévén majd odaadom Apának, hogy borogassa a kedves nő ismerőseink hajára, muhaha! Egy Nescafe Dolce Gusto bögre következett, amiről megint kritikusan kell, hogy nyilatkozzak, mert egy sima promo bögre, én nem szeretem az ilyeneket, anyukám elől el is kellett dugnom, mert kidobta volna az ablakon, az itthoni bögrék száma miatt. Eddig tehát nem mondhatom, hogy elégedett voltam.

Tovább turkálva a kis dobozban, a következő termék egy TONI&GUY Cleanse Dry Shampoo száraz sampon volt, 75ml-es utazó kiszerelésben. Kezdett felfelé görbülni a szám, ez hasznos dolog, főleg, hogy az én szőke hajamat két naponta mosni kell, ez pedig átsegíthet ezen a problémán. Ki is próbáltam azóta, és szerintem nem hosszabbítja meg három nappal a hajmosás mentes időszakot, de egy, maximum kettő napot lehet vele nyerni. Megnéztem az árát, hát, biztos, hogy soha nem venném meg, mert szörnyen drága, de így örülök neki, és végülis pont ez a pixi lényege, nem? :)

A BEYU teljes kiszerelésű Soft Eye Liner puha vízálló szemkontúr ceruza került a kezembe, mégpedig nekem a 616-os Midnight Aubergine árnyalat jutott. Először azt hittem, hogy fekete, de nem, mert ez egy nagyon sötét lila színű ceruza. Ezt is teszteltem, és én ilyet még nem láttam, TÉNYLEG vízálló. Felkentem reggel 8 körül, és délután 4-kor még szépen fenn volt a szememen, pedig nekem semmi nem szokott fennmaradni rendesen a szemhéjamon. Abszolút elégedett vagyok vele, és igazából annyira sötét, hogy nem észrevehető, hogy nem fekete. Használni fogom/használom. (Swatchot most nem mutatok, mert sötét van, és semmi nem látszik a színéből.)

Most pedig következzenek az imádottaim! Sajnos, nem tudok dönteni, hogy melyiket szeretem jobban. De emiatt a két dolog miatt teljes mértékben megnyugodott a lelkem, nem volt értelmetlen a box megrendelése.
A BOMB Cosmetics ajakápoló, szintén teljes kiszerelésű, már felkeltette pár hónapja az érdeklődésemet, mikor egyik barátném enyhe utalást tett rá, hogy örülne egy ilyennek, ha nem lenne ötletem az ajándékára. Magamat ismerve, igyekeztem NEM körbenézni az üzletben: berohantam, segítséget kértem, reklamáltam, mert azt hittem a tesztert akarják eladni (pedig nem, mert szuperkedvesek voltak az eladólányok), majd megvettem és kirohantam. Huh. Nem vettem semmit az áfonyás ajakbalzsamon kívül. Átadtam, és sírva is fakadtam, mert annyira finom illata volt. Nem baj, van nekem jobb, nem kell. Meggyőztem magam, néha felnézek a honlapra, tegyetek Ti is így, mert izgis. 

Erre kinyitom a boxot, és tádáááám, egy BOMB ajakbalzsam. Hidegzuhany: almás (Appley ever After). Miért nem epres? Kiakadtam, hisztiztem magamban, majd kinyitottam, és mintha egy almapürébomba robbant volna a szobában! Azt hittem gagyi, tusfürdő-wc illatosító szagú lesz. Annyira intenzív és természetes illata van, mintha valóban almapüré lenne a kis tégelyben, még a színe is olyan. Nem hittem, hogy ez az ajakbalzsam hatásos lesz. Meglepődtem, mert de! Sokáig fenn van, puha lesz a szám, és színtelen. Szuper! Tavaszra, nyárra tökéletes, mert a mostani Carmexem a tél elmúltával kicsit sok lenne illatában, és állagában is (erről későbbi posztban). Szeretem.




A box csúcsterméke számomra az Eucerin Dermo Purifyer Fedő Stiftje. Ez egy bőrhiba javító, elfedő, nyugtató korrektor. Patikában lehet kapni, ami nekem mindig ad egy olyan érzést, hogy ez gyógyszer, tehát rossz nem lehet. (Naiv vagyok?) Visszatérve, a korábban említett egyetemi dolgok miatt az elmúlt 2-3 hétben elég sok stressz volt az életemben, ez pedig meglátszódik a bőrömön is. Magamat idézve az arcom olyan volt, mint egy aknamező. Lehet, hogy placebo, de szerintem ez a korrektor használ. Tény, hogy most már kevesebb a stressz, szóval nehezen tudom megítélni egyelőre, hogy működik-e. Én hiszek benne! Nem mellesleg elfogyott a korrektorom, úgyhogy jól jött amúgy is.




Összegezve a tapasztalataimat: 
Gyengébb lett ez a box, mint az előzők, viszont az utolsó négy, és főleg utolsó két termék engem meggyőzött. Fogok még rendelni, de figyelni fogom mindenképpen, hogy milyen termékek lesznek benne, mert ha pl.: Opi szerepel a listán, akkor nagyjából elsőként fogom megrendelni. 

Ja, és ami még a piszkos anyagiakat illeti, nem titok, a doboz 4390 Ft. Viszont az első sokk után, én rendes lány voltam, utánajártam a benne lévő termékeknek, és nagyjából 8-9000 Ft értékűek! Ebbe nem vettem bele a kedvezményt nyújtó kuponok értékét, de szerintem jól jártam. A PIXIBOX pedig abszolút azt adja, amit ígér. Felsőkategóriás termékeket, amiket alapban nem vennék meg teljes áron, viszont így ki tudom próbálni, és örülök a fejemnek, hogy menő dolgaim vannak.

Rendeltetek már PIXIBOX-ot, vagy tervezitek? Mi a véleményetek erről a bizniszről?


Remélem, hasznos voltam, legyetek jók!

csók!

          bibonapsugár


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése