2014. április 24., csütörtök

TESZT: Astor Big & Beautiful 24h Boom! Volume Mascara

Kedvesek!

Ma egy teszttel jelentkezem! Ezt a napot a teszteknek fogom szentelni, és itt megjelenhet bármilyen szépségápolási termék. A jövő heti szereplők például már tesztelés alatt állnak, de addig még várnotok kell, mert alapos szeretnék lenni. Az első hivatalos teszt (a PIXIBOX nem volt official) egy alap dekorkozmetikumot fog prezentálni, mégpedig a fekete szempillaspirált.

Nagyjából hét éve használok szempillaspirált, és azonnal egy matuzsálemnek érzem magam, hogy ezt gyorsan kiszámoltam... Sok féle spirálom volt, Avon termékekkel kezdtem, az elmúlt években viszont leragadtam a Maybelline márkánál. A már klasszikusnak számító The Colossal Volum' Express sárga-lila csomagolású termék volt az első alany, aztán ebből a vízálló verziót próbáltam, majd következett a One by One Volum' Express pink-türkiz csomagolásban, és végül a pink-fekete szériából a One by One Volum' Express Satin black. Ez nem az összes fajta, de ki merem jelenteni, hogy van tapasztalatom a Maybelline szempillaspirálok terén. Nagyon szerettem ezt a kis dundi kiszerelést, és a giga kefés illetve gumikefés fejeket. Egyedül a vízállóval volt bajom, ugyanis csípte a szememet, így azt nem is használtam, vennem kellett akkor egy újat. Ezek amúgy több éves emlékek, így pontosan sajnos nem tudok nektek nyilatkozni a hatásukról, előnyeikről és hátrányaikról, de ha ennyire ragaszkodtam hozzájuk, akkor jók lehettek.


Legutóbbi Glamour-napokon, amikor általában frissítem a szépségápolási kelléktáramat, megtörtem a több éves hagyományt, NEM Maybelline szempillaspirált vettem. Ennek egy szerintem nevetséges és egy szomorú oka is van. A nevetséges ok az, hogy a dm-ben a Maybelline kupont nem tudtam felhasználni, mivel a márka nagyjából minden szempillaspirálját leáraztak a Glamour-napok idejére (Pontosítok, fel tudtam használni, mert bosszúból vettem egy rúzst!). Nem az első ilyen húzásuk volt, félek, nem is az utolsó, de a puffogást abba is hagyom inkább, mert a végén olyan mondanék, ami nem illik egy hölgyhöz. A szomorú ok pedig az, hogy elkezdte csípni a szememet a One by One Volum' Express Satin black. A szavatosságát nem tudtam kideríteni, de intő jel volt, hogy egyik címke sem látható már rajta, szóval ideje volt váltanom.

Végül, hosszas hisztéria és téblábolás után egy Astor Big & Beautiful 24h Boom! Volume fekete szempillaspirál mellett döntöttem. Nem meglepő módon a brutálisan nagy keféje miatt. Merész voltam, mert a vízálló spirálokat nem szeretem. A nem vízállók is fennmaradnak nekem nap végéig, és könnyen le tudom őket mosni, míg ezeket általában nem. Ha fürdeni megyek, vagy strandolni, akkor pedig nem sminkelem ki magam nemes egyszerűséggel.


A csomagolása, ez az arany-pink kombó nagyon tetszett, mivel mostanság elég szarka vagyok, és szeretem a fényes dolgokat. Otthon azonnal kipróbáltam, és amit imádok benne, hogy a festéknek egészen vizes, hűs hatása van, mikor felkenem. A másik, ami miatt szeretem, hogy emiatt a vizes, könnyű állag miatt nem ragasztja össze a pilláimat, nem képez a festék egy festűnő, vastag réteget a pillákon, hanem olyan hatása van, mintha természetesen lenne az egész. 
Ebből származik a hátránya is. Azáltal, hogy ilyen természetes a végeredmény, az én nyomorult szőke pilláimat nem dúsítja. Szerintem a hosszabbító hatása is hagy némi kivetnivalót maga után, de az nem vészes. Ez eléggé elszomorít, mert hozzá vagyok szokva, hogy szép hosszú és dús pillákat kapok a spiráloktól. 


A vízálló tulajdonsága abszolút megállja a helyét, sminklemosóval könnyedén lejön, nem kell smirdlit alkalmaznom esténként, ha le szeretném szedni.
A keféről pár szót: bolond vagyok, és nem nagyon szeretem az ilyen fajta hagyományos keféket, jobban szeretem a gumi fogacskás verziókat (pl.: One by One széria). Nem tudom, hogy miért, valahogy azt érzem, hogy azokkal jobban tudok bánni. Most viszont rájöttem, hogy ez festék függő lehet inkább, mert ez is hagyományos kefés, mégis nagyon jól elvagyok vele.
 Utolsó pozitívumként pedig egy fontos dolog, hogy NEM morzsálódik ez a spirál. Használtam olyan termékeket, amik az elejétől fogva morzsálódva pattogtak le egész nap a pilláimról, és megőrültem tőlük. A Maybelline spirálokra ez akkor jellemző, amikor már egy jó ideje használatban vannak, akkor érdemes őket lecserélni.

Összességében tehát elégedett vagyok ezzel a termékkel, mert mostanság a természetesebb makeup híve kezdek lenni, ehhez pedig jó ez a spirál. Joy-napokon viszont lehet, hogy venni fogok egy szokásos Maybelline-t is, ezt még kitalálom, és majd beszámolok róla, ha végül vettem.

Nektek van jól bevált szempillaspirálotok, vagy mindig próbálkoztok újakkal?



csók!
          bibonapsugár
 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése