2014. április 22., kedd

1MÁRKA-TÖBBTERMÉK: The Body Shop kencéim

Kedvesek!

Ezer ötletem van, hogy az évek alatt felhalmozódott gyűjteményemből, mely darabokat mutassam be Nektek.  Nézelődtem egyik késő este, és találtam egy szuper nyereményjátékot, a The Body Shop-tól (továbbiakban TBS), és ez megihletett.

 (Erről a játékról a honlapjukon olvashattok részletesebben, ahogy magáról a márkáról is. A honlapon elérhető termékeket pedig a bejegyzésben a nevükre kattintva megnézhetitek.)

Íme, a kincsek:



Az első találkozásom a termékeikkel imádott barátnőmnek, Borsónak köszönhető, aki több alkalommal is megajándékozott különböző TBS dolgokkal. Epres minitestápolót (1. Strawberry puree, Body lotion, 60ml), passiógyümölcsös ajakbalzsamot, pirosítót, mandarinos csomagot (tusfürdő, testvaj) kaptam akkor. Örültem nekik, mert minden szép volt és finom illatú, de sokáig eszembe se jutott, hogy bármit is vásároljak, mert tudtam, hogy horribilis összegekbe kerül minden, úgyhogy ábrándoztam tovább. 

Aztán tavaly ősszel Prágában jártunk Borsóval, és beugrottunk az ottani üzletükbe, és döbbenten vettük észre, hogy az itthoni árakhoz képest sokkal kedvezőbben lehet megvásárolni ezek a gyönyörűségeket, ráadásul kettőt fizet, hármat vihet akció volt. Utolsó esténk volt, és éppen előtte váltottam pénzt, úgyhogy bűnöztem, igen, elkezdtem vásárolni. 

Két minitusfürdőt egy pink grapefruitosat (Pink grapefruit, Shower gel, 60ml) és egy moringásat (2. Moringa, Shower gel, 60ml) vettem. Ez a moringa, ez mézvirágnak van fordítva, de a moringa sokkal mókásabb, így ezt fogom használni. Na, hát, mindkettőnek isteni illata van, nagyon kevés is elég egy zuhanyzáshoz, és utána minden az illatukban úszkál. Minden fürdés után grapefruitnak és moringának éreztem magam, imádtam őket, hamar el is fogytak.

Azonban a fő termék, ami miatt végülis megvettem a két tusfürdőt, az egy limitált kiadású vaníliás karácsonyi testvaj volt (3. Vanilla Bliss, Body butter, 50 ml). Ha lehet fokozni a sikongatásomat a TBS termékek iránt, akkor most megtörtént. Az illata nem túl erős, és ami érdekes, hogy nem az a klasszikus vanília illat érezhető, ami általában. Engem gyerekkoromból emlékeztet valami gyurma, radír, nem is tudom minek az illatára, de annyira kellemes, bársonyos, hogy legszívesebben egész nap szagolgatnám. Állagát tekintve más, mint a többi testvajam. A gyümölcsös testvajaim sokkal könnyedebb, krémesebb állagúak, ez viszont egy tipikus téli krém. Masszívabb, zsírosabb, mint társai, viszont ebből is elég egy kevés nagy bőrfelületre is. November óta a felét használtam el, ebbe beletartozik az is, amikor hobbiból kenegetem magam a finom illat miatt... 
Ez most itt szívfájdítás volt tőlem, mert sajnos, a tél és a tél végi kiárusítás elmúltával, ezt nem lehet már kapni, ahogy a következő terméket se :(

Karácsonykor volt egy nagyobb rendelésem, amikor Borsónak és A felfedezőnek is rendeltem ajándékot, és akkor már magamat se hagyhattam ki a sorból. Akkor ajándékba lehetett kapni a rendelés mellé az előző vaníliás sorozatból egy 30 ml-es kézkrémet (4. Vanilla Bliss Hand cream, 30 ml). Ennek az illata szerintem savanykásabb, mint a testvajé, az állaga pedig jóval lazább, könnyen terül el a bőrön, viszont nekem lassan szívódik fel. Kis kiszerelés, így a táskámban szoktam hordani, az illata miatt pedig szintén indokolatlanul sokat használtam, a tubusból elég nehezen tudok bármit is kipréselni.

Ekkor rendeltem egy pink grapefruit testvajat is (5. Pink Grapefruit, Body butter, 50 ml), mert akkor eléggé rákattantam a minitusfürdő miatt erre a sorozatra. Ennek az állaga, mint említettem laza, krémes, alig kell belőle, könnyen terül, hamar be is szívódik. 
Ide szeretném gyorsan beszúrni a szintén pink grapefruit testpermetemet (6. Pink grapefruit, Body mist, 100ml), amit A felfedezőtől kaptam azt hiszem szülinapomra. Testpermet, szóval az illata közel sem olyan tartós a bőrön, mint egy parfümé. Viszont mikor befújom magam vele, ugye, több helyen, mint egy parfümmel, akkor iszonyatosan tömény. Használat után brutálisan tömény, már-már kellemetlen, aztán elkezd "kopni" az illatfelhő, és max. pár óra múlva el is tűnik. 
Na, ezzel a két grapefruit termékkel nekem az a bajom, hogy nem olyan finom az illatuk, mint a tusfürdőnek. Szeretem, és használom őket, de akkor sem adják valahogy azt a frissességet, mint a tusfürdő, és ez szomorú.

A Borsótól ajándékba kapott dolgokról pár szó röviden:

A passiógyümölcsös ajakbalzsamnak finom az illata, de ha sokáig használom, irritálni kezd. (7. Passionfruit, Lip butter, 10ml). Mármint az illata, a bőrömet nem bántja. Ha melegre kerül megolvad, és ragacsos lesz, kezelhetetlen. Itthon elvagyok vele, de nem lett a táskám nélkülözhetetlen darabja. Ezt sem lehet már kapni, bár, idén tél végén visszahozták a passiógyümölcsös testvajukat, mint "örök kedvenc", és nagyon jó áron lehetett hozzájutni, de nekem elég ez is belőle.

A mandarinos testvaj és tusfürdő viszont... abszolút favorit! (8. Satsuma, Body butter, 50ml). A testvajat őrizgetem, szagolgatom, használni nem használom, nehogy elfogyjon. A mini és a teljes kiszerelésű tusfürdőket meg már ezer éve elhasználtam belőle. Fontos, hogy ez az illat egy az egyben olyan, mint a Steffi illatos babám fürdőruhája volt kislány koromban, tehát egy újabb gyermekkori emlék.  Intenzív, nem jut eszembe róla egy mandarin illata, szóval nem túl természetes, de nagyon édes és nagyon frissítő.

Igyekszem a képen érzékeltetni, hogy milyen a vaníliás és a mandarinos testvaj állaga között a különbség:




A pirosító annyira hiperszupermegagigabrutálpigmentált, hogy nem tudok annyira keveset használni belőle, hogy ne nézzek ki bolondnak. Eléggé  csillámos is, úgyhogy miután hatszor lepöckölgettem a szivacsát, utána szoktam mellkasra egy minimálisat feltenni belőlem arcra nem is merem használni. (9. Kiss of colour, Blush, 02 golden coral).

Összeszedve végül is sok mindenem van a TBS-ból, és anyagilag is jól intéztem a dolgokat, mivel kb. a 3/4-ét ajándékba kaptam. Azonban bármikor feltévedek a honlapjukra, elszomorodom, mert szerintem irreálisan drágák ennek a márkának a termékei. Szívesen felvásárolnék mindent, de nem éri meg. A bejegyzésben ezerszer ismételt FINOM ILLAT a legnyomósabb érv számomra ezeknél a termékeknél, és a szép kivitelezés, de ez parasztvakításnak elég. Nem érzékeny a bőröm, így nálam különösebb hatást nem váltottak ki a testvajak, szóval kedvező hatásról nem tudok beszámolni, mert nem tapasztaltam. Ajándéknak, meg lélekmelengetőnek mindenesetre mindig jó lesz bármi a The Body Shopból, de nem nélkülözhetetlenek szerintem ezek a kencék.
 
Nektek van valamiket a TBS-ból? Mik a tapasztalaitok ezekkel a termékekkel?


Illatfelhőt és szép napot, Hölgyek!

csók!
                 bibonapsugár





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése