2014. augusztus 19., kedd

HELYNEKEM-SHOPPING-KULTÚRA: Csajos nap - Cafe Elviszem, TBS-Opi, Toulouse-Lautrec világa

Kedvesek!

Elképesztő csajos napom volt hétfőn! Mindenképp köszönöm három fantasztikus barátnőmnek, akik nélkül mit sem ért volna az egész.

Reggel a Cafe Elviszemben kezdtünk, és kedvenc kávézóm ismét nem okozott csalódást, sőt, terjesztem az igét, úgyhogy még egy barátnőm szeretett bele ebbe a helybe. Bár, croissant nem jutott nekünk, ami engem zavart kissé, de a fiú, aki kiszolgált minket, egy tündér volt, és ezzel kompenzálva lett a croissant hiányom. 

Reggel, amikor még egyikünk sem ivott kávét, nem könnyítettük meg a dolgát, de ő végig segítőkészen teljesítette kívánságainkat, és válaszolt kérdéseinkre. Kaptunk napernyőt, kis vizet a kávénk mellé külön kívánságra, megkóstoltuk a karamellát, amit előző nap készített el ő maga a különböző italokhoz.
A kávéink nagyon finomak és szépek voltak, én egy karamellás lattét ittam, hozzá grill szendvicset ettünk: a ciabattában rukkola, szárított paradicsom, prosciutto és mozarella volt, és az egész meg volt grillezve, eszméletlen finom volt! Croissant helyett almás, vaníliás párnácskát kaptunk. 

Ez az Extra reggeli menü (croissant vajjal, lekvárral, grill szendvics, flat white) 1250 Ft, ami szuper jó, mert néztünk pár reggeliző helyet, és ennyi pénzért nem kaptuk volna meg mindezt egyszerre. Ráadásul a flat white-ot, mi egy árban megegyező lattéra cserélhettük ízlés szerint. Lényeg, hogy nagyon jól éreztük magunkat, minden finom volt, és vissza fogunk térni, még nagyon sokszor, főleg amikor kedvenc "elviszemes fiúnk" lesz ott.


A következő állomásunk az Aréna Pláza volt, ott parkolt a kocsi. Borsó beakart ugrani egy cipőt megnézni a H&M-ben, aztán a Stradivarius következett. Ők akartak vásárolni, végül természetesen én költöttem pénzt. A Douglas-ban 20% kedvezmény volt az Opi lakkokra, így 2300 Ft-ért lehetett minden színt megvenni. Újravásároltam régi szerelmemet a Barefoot in Barcelona lakkot, amit először egy barátnőmtől kaptam meg, de egy fél éve elfogyott. Most beruháztam rá, mert ezt a lakkot imádom a legjobban a világon.
A Spain Collectionben debütált anno ez a lakk, barnás, rózsaszínes árnyalat, kicsit hússzínű. Természetes, elegáns, szép lakk, akár hétköznapra, akár valamilyen különlegesebb alkalomra.


A The Body Shopba is muszáj volt beugranom azzal az indokkal, hogy az új argán olajas termékeket megszagolom, hát, lett belőle egy moringás 50mles testvaj, egy E-vitaminos mini tonik és egy mini kakaóvajas testápoló. 3280 Ft-ot fizettem, egy ezrest spóroltam az egyet fizet kettőt kap minitermék akció miatt.


Az utolsó állomás a Szépművészeti Múzeum volt, ahol A felfedező csatlakozott Borsóhoz és hozzám, végre eljutottunk a kötelező Toulouse-Lautrec világa kiállítást megnézni. 1300 Ft a féláras diákjegy, a többi infót a honlapon mindenki megtalálja. Kicsit féltem, hogy szedett-vedett lesz az egész, és pár "firkálmányt" csak úgy kidobnak majd parasztvakításként. Hát, nem így volt! Legalább 1,5-2 óra, mire normál tempóban mindent végignézve, megvizsgálva a kiállítás végére ér az érdeklődő. Rengeteg szépség volt, nagyon sok érdekes információ a festő életéről, munkájáról, múzsáiról, a korabeli párizsi viszonyokról, közszereplőkről. Elképesztően jó volt! Mindenkinek ajánlom, mert nagyon átfogó volt ez a kiállítás, érdekes, izgalmas, szemet gyönyörködtető és elgondolkodtató. Augusztus 24-ig még megtekinthetik, akik esetleg nem tették volna meg eddig!

 


 Most lemegyek egy hétre Balatonra, utána fesztiválbeszámolóval és az új TBS holmik tesztjével jelentkezem! Addig is Hölgyek, csapjatok egy csajos napot, a miénk szuper volt!

csók!
             bibonapsugár

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése