2014. augusztus 12., kedd

TESZT: BOMB Cosmetics testvaj

Kedvesek!

Mostanság többet ülök egy-egy bejegyzésen, sokkal tovább írogatom őket, ezért is ritkább az online jelenlétem. A mai bejegyzést is már egy ideje szépítgetem, de végül rávettem magam, elkészítettem a fotókat is hozzá, és tádááámm, máris olvashatjátok! 

Említettem a BOMB Cosmetics rendelésemet legutóbb, meg is érkezett, csak tesztelgettem egy kicsit. Mivel a legtöbb tüneményt ajándékba vettem, így nem fogom feltenni ide őket, de amit magamnak rendeltem, azt mindenképp megmutatom.


Egy testvajat rendeltem, mert 3000 Ft helyett 1200 Ft-ért lehetett megvenni, és 160 ml-es kiszerelés, ami szuper nagy. Több krém is volt az akcióban, de végül a shea vaj tartalmúra szavaztam, még akkor is, ha az illatával kapcsolatban fenntartásaim voltak. Az internetes rendelés átka, főleg ha ilyen termékekről van szó, hogy félig az ismeretlenben kotorászunk. Sajnos, nem volt alkalmam elmenni a Mammutban lévő üzletükbe, ott mindent végigszagolgathatnék, mielőtt vásárolok.

Szóval a testvajam ("Indulgent" szó szerepel rajta nagy betűvel, különben Kímélő habos testápoló vaj mirha és vertiver illóolajjal néven találjátok meg) csomagolása nagyon szép, ahogy a legtöbb BOMB terméké az. Az egész csomagomat nagyon visszafogott, édes illat lengte körbe. A termékek illata külön-külön viszont elég erőteljes, szappanos, nem mindig kellemes számomra. Ennek a testvajnak erőteljes illata van, de elsőre olyan egyszerű krém illatnak tűnik. Engem leginkább a klasszikus, tégelyes, túl zsíros Nivea krémre emlékeztet. Mind illatban, mind állagban.


Az állaga sokkal keményebb a Niveánál különben, de amint belenyúlunk és a kezünk melegével kapcsolatba kerül, nagyjából olyan állaga lesz, mint öreg, távoli rokonának. Viszont nem annyira zsíros, mint a Nivea, sokkal hamarabb beszívódik, és nem képez egy masszív nehéz réteget a bőrön, plusz ebből kevesebb is kell. A shea vajnak tulajdonítom ezt a textúrát, mivel a tiszta shea vaj kb. kőkemény, pont a hétvégén találkoztam vele Krétinél. Persze, olyan gyors beszívódást semmiképp ne várjunk ettől a testvajtól, mint egy vizesebb állagú testápolótól, hiszen ezeknek pont az a feladatuk, hogy ilyen "töményebbek" legyenek.

Vertiver és mirha illóolajat tartalmaz, amiről nekem elsőre is, és most szagolás, kipróbálás után is a tipikus templom-nagymama illat jut eszembe. Egyszerűen nem tudok ettől megszabadulni, és nem feltétlenül hiszem, hogy ez jó lenne. A BOMB alapvetően egy elég játékos, cukiságokat áruló, friss márka. Mikor olvastam a leírást, tudtam, hogy mi van a krémben, mégis elszomorodtam, mikor beigazolódott a sejtelmem. Nem igazán értem, hogy miért pont ezeket az illóolajokat használták, amikor szerintem az a korosztály, aki a termékeik iránt érdeklődik, nem feltétlenül örül annak, hogy egy ilyen illatú krémet kap... Nem szeretnék gonosz lenni, de akkor sem értem ezt a dolgot, meg nyilván mások nevében se nyilatkozhatok. Most különben tele van az orrom teafaolaj szaggal, meg a BOMB csomagom is itt illatozik mellettem, szóval fürdés után is kipróbáltam ezt a testvajat, hátha kibékülök vele.


Első használatnál is látszik, hogy nagyon intenzíven táplálja a bőrt. Bekentem a karomat és a lábszáramat vele most gyorsan, és finom puha, fényes lett a bőröm. Nem száraz a bőröm alapban, ezt többször mondtam már, de ha valakinek az, akkor abszolút javaslom egy BOMB testvaj beszerzését, csak szerintem szagolja meg az üzletben, mielőtt megrendeli ismeretlenül. 

Eltelt egy kis idő a csomag megérkezése óta, és egészen pozitív tapasztalatokat szereztem a testvajról. Egy pedikűrözés után használtam a kiszáradt sarkamra, illetve bekentem vele mindenem fürdés után, és nekem nagyon bejön! Szóval a puhító, ápoló hatása abszolút felülírja a számomra kicsit kellemetlen illatot, ami magában nem olyan vészes, és például bőrre felkenve nem tolakodó, nem tömény. Ahogy felkerül a bőrre, eloszlik az óriási templom-nagyi illatfelhő, és kellemes, sima krémillattá alakul át.  Ezt a dolgot örömmel konstatáltam! Örülök, hogy az első sokk után nem rejtettem el valahova, hogy utána ne használjam többé.


A The Body Shop testvajakkal egy kis összehasonlítás: 
A TBS testvajak sokkal könnyedebb állagúak, szépen fénylő textúrájuk van, hamar beszívódnak. Kivéve a téli kiadás, ami jóval keményebb, dúsabb. Illatban egyértelműen a TBS a nyerő, viszont ápolásban én a BOMB-ot szavazom meg győztesnek. A BOMB testvaj ezerszer keményebb, kicsit lassabban szívódik be, de jobban elhiszem neki ezt a shea vaj dolgot. Az az érdekes, hogy a keményebb állag ellenére sokkal hamarabb olvad meg a test meleggel érintkezve, mint a téli TBS testvaj. 
Árban a BOMB sem olcsó mulatság, mert teljes áron a 160-200ml 3000 forint, a TBS-nál az ugyanekkora kiszerelés 5000 Ft. A TBS-nál van 50ml-es kiszerelés, ami pont annyi ideig elég, hogy ne unja meg az ember, és mindig különlegesség legyen a használata, én ezeket a "pici" testvajakat nagyon szeretem emiatt, és biztos, hogy fogok még olyat vásárolni. 
UPDATE: A TBS honlapon alig lehet pár 50ml-es testvajat vadászni, olyan mintha elkezdték volna kivonni a forgalomból ezt a kiszerelést, vagy kifogyóban lennének a készletek. Ez eléggé lehangolt, mert pont szerettem volna venni egyet...


Mindkét terméket nagyon szeretem, szóval akciók keretében szívesen fogok vásárolni bármelyikből, és ajánlom is őket. A BOMB-ból egy másik illatot kipróbálnék, de ez a nagy kiszerelés elég félelmetes, mert szerintem soha nem fog nekem elfogyni. Egyébként 1200 Ft-ért vettem most, ami viszont szinte ingyen volt egy ilyen tápláló testvajhoz képest.

Összegezve a tapasztalataimat, kis rossz érzéssel az első illat-sokk miatt, de ajánlom a BOMB Cosmetics testvaját, főleg a száraz bőrű Hölgyeknek, mert intenzíven táplál, puhít, ápol. Én igyekszem majd elhasználni, télen lehet, hogy a legjobb testápoló barátom lesz, ez majd még kiderül.

csók!
                 bibonapsugár


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése