2015. február 22., vasárnap

Depresszióűző spontán haul

Kedvesek!

Pénteken végre itthon voltam, de Anya már nagyon unta, hogy egyedül van a lakásban, és nem csinál semmit, nem megy sehova, így addig csűrtem-csavartam a dolgokat, amíg végül eljött velem vásárolni. Szuper kis délutánunk volt, és csak a legvégén fáradt el, így nagyon büszke volt magára :) Na, de lássuk, mit szereztünk!

A H&M-ben kezdtünk, mert a FB-on már megosztott pónis vékony pulcsit MUSZÁJ volt megvennem. Félrerakattam telefonon, és gyorsan meg is vásároltam. Egyébként rengeteg gyönyörű dolog volt most a H&M-ben, a fél üzletet el tudtam volna hozni, de mint tudjuk, turkálópárti vagyok, csak különleges alkalmakkor vásárolok rendes butikban. Regisztráltam a H&M hírlevelére, amihez azonnal küldenek egy 25%-os kupont, amit egy hónapig fel lehet használni. Jobb is, mert ez a rongydarab 4000 Ft lett volna, és az ezer forintos spórolás nagyon jól esett a lelkemnek.

 

Ezután bementünk a Müllerbe, ahol gyorsan fújtam magamra egy kis Giorgio Armani Sí-t, mivel a parfümözés lemaradt induláskor. Végül sajnos a JOY-hoz kapott 33%-os L'Oreál kupont nem használtam el, mert a szemhéjpúderek teljesen le voltak pusztítva, és khaki meg rikító kék szemfestékre nincs szükségem. Azonban titkos tervem volt egy Blistex ajakbalzsam beszerzése, amit véghez is vittem! Egy kakaóvajas verziót vettem, mert ha már kipróbálom, akkor valami izgalmasat fogok. 495 Ft volt, ha jól emlékszem. Ezt azért vettem, hogy a kabátzsebemben legyen MINDIG. Megint eltüntettem a Carmexem, épp úgy ahogy a Ziaja kézkrémet, szóval nem tudom mi van velem, az elmúlt egy hónapban... De ez a Blistex mostantól a kabátomban fog élni, és kéznél lesz mindig, amikor épp azt hiszem, hogy nem hoztam magammal ajakbalzsamot.


Az utolsó állomás az Europeumban az Yves Rocher volt, ahol a szülinapi kuponomat akartam beváltani. Mivel a micellás vizem és a Ziaja lemosó vizem is elfogyott, és nagyon hiányzott már a zöld teás tonik, így vettem egyet. Pont le volt árazva, így 1380 Ft-ba került, és kaptam fülbevalót, meg nyakláncot is. Meglepő módon kulturált, sőt, tetszik, és fogom hordani. Azt hittem valami béna műanyag akármi lesz, YR felirattal, de nem! Piros pont!

A tervünk az volt, hogy a Blaháról átsétálunk az Astoriához, mert út közben van Rossmann. Persze, minden kacatos boltba bementünk. Egy kosár-kacat üzletben vettem Anyának két fapofát, amiket a nappaliba fogunk kitenni. Szereti ezeket a fapofákat, és tegnap volt a névnapja, szóval választottunk kettőt. Volt egy órási is, de azt nem akartuk cipelni, meg bizonytalanok voltunk. Mire hazaértünk persze Anya már rákezdett, hogy meg kellett volna venni... úgyhogy szegény Papi mehet majd érte vissza. A kicsik egyébként 400 Ft körül voltak.

Megláttunk egy kiírást a Rossmann felé menet, hogy minden ruha 300 Ft, csak ma! Hát, muszáj volt persze ezt is megnézni. Végül vettünk összesen 900 Ft-ért három darab blézert. Anya egy feketét, én pedig egy korall és egy sötétkék színűt. Kicsit fura rajtam ilyet látni, de annyira imádom a korallszínűt, hogy tuti hordani fogom. A sötétkék meg jó lesz majd, ha kicsit fancybb helyre kell mennem. (Borsókám, a korallszínűről Szex és New York Samantha és Éva nagyi egyszerre jut eszembe, úgyhogy extrán naccsasszonyos vagyok benne, alig várom, hogy lásd!)


Utolsó állomás a Rossmann, ahova a kedvezményes Garnier termékek miatt mentünk, meg mert volt 10% kuponom, és a Müllerből végül nem hoztunk sampont. Vettem micellás vizet, mert elfogyott kb. fél év után, és tökre szerettem, szóval most sikerült 1000 Ft-ért beszerezni. Hársfavirágzat tea is kellett, mert ebben a megfázós időszakban hasznos, ha van itthon. Szeretek hinni a teát erejében, és a hársfa egyébként eléggé leszedál, amellett, hogy segíti a megfázásos tünetek enyhítését, ami mostanság jól jön.
Az Astor állvány is akciós volt, és el kell Nektek mondanom, hogy az Astor lipbutterjei nem hagynak nyugodni kb. szeptember óta. Nálunk olyan 2500 Ft körül kapható, ami botrányosan sok! Internetem kb. egy ezresért lehet rendelni, vagy még olcsóbban. Most a kedvezménnyel is 2000 Ft lett volna, de egyszerűen nem vagyok hajlandó ennyit fizetni érte!


Nem sok, de abszolút eredményes délután volt, én elégedett vagyok. Egyébként kedd, szerda, csütörtök semmi időm, szóval így hét végén tudok csak bejegyzéseket írni Nektek, de akkor sem mindig ígérem. Pár off topic szerzemény is bekerült ide, de az a kosaras bolt király hely, ha valaki szeretne fonott tárolókat venni, mert ezerféle színben, méretben, formában kapható kosarak vannak, és egyébként jó áron, tuti, visszamegyünk még. A hársfatea pedig télen elengedhetetlen placebo eszköz a megfázás ellen!



csók!
              bibonapsugár

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése