2015. február 4., szerda

TESZT: Aussie Aussome Volume sampon

Kedvesek!

Nem tudom Nektek kifejezni azt, hogy mekkora a bűntudatom, amiért legalább egy hónapra eltűntem, de szuper posztokkal igyekszem feledtetni linkségemet, és köszönöm a megértéseteket, mert a nemrég véget ért vizsgaidőszak, és ez az egész félév felemésztett, szóval egy kis regenerálódásra is idő kellett.

Rengeteg elmaradásom van, és nagyjából egy fél évre elegendő felhalmozott szerzemény, teszt és mindenféle nyalánkság van a tarsolyomban, amit most szépen lassan elkezdek csepegtetni Nektek. Kezdjük is!

Egy olyan termékteszttel érkeztem, ami szokatlan tőlem, de elég nagy hatással volt a fürdőszobai létemre, így mindenképp fontosnak tartom, hogy megosszam Veletek a tapasztalataimat. Biztosan sokan hallottatok már az Aussie hajápoló termékeiről, amiket nem olyan régóta lehet itthon is kapni, és külföldi vloggerek-bloggerek, de itthoniak is számtalanszor rukkoltak elő Aussie tesztekkel. Összegezve tehát elég nagy hype övezi az Aussiet, és nem kell mondani, hogy nálam a hype=kell. Sajnos, amit látok-hallok sokszor, az bevésődik a tudatomra, és pár nap vagy hét után olthatatlan vágyat érzek a megszerzésére. Nem beszélve a vásárlásmániámról, ami az ünnepek előtt-alatt-után teljesen elszabadult, így most hálás vagyok, amiért telefonra elment minden pénzem, és nem tudok mást venni.


Szóval Aussie Aussome Volume samponról e-Ditke vlogján hallottam, ott győztem meg magam a vásárlásról is, mivel szuper volument ígért a teszt, meg a termék. Samponok terén nem vagyok túl igényes, mindenfélét elhasználok, így gondoltam kivételesen beruházok egy komolyabb darabra. Komolyabb, már ha az árát nézem, mert olyan 1000 Ft körül lehet megvásárolni a DM-ben a 300 ml-es kiszerelést. Egyébként, ajánlom az Aussie termékek magyar leírását elolvasni, ugyanis nem tudom, hogy direkt vagy bénaságból, de annyira vicces a termékismertető a flakonokon, hogy ott nevettem a drogéria közepén.


Első ránézésre szuper, én nagyon szeretem a márka designját, bejön ez a natúr-külföldi-menő csomagolás. A kupakja nem sima kinyitós, hanem le kell nyomni, és akkor egy kis "tölcsér" kiemelkedik, amiből jön a sampon. Na, a kép érzékelteti, amit én nem tudok leírni normálisan. Vékony szálú, erőtlen hajra ajánlják, és ausztrál komló kivonatot tartalmaz. 


Maga a sampon átlátszó, sárgás színű, kimondottan ragacsos állagú, és bár sokak szerint az illata olyan, mint a gumicukoré, sajnos engem a kutyasampon szagára emlékeztet, így hadd ne kelljen tovább ragoznom, hogy nem nyűgözött le ebből a szempontból. Nem kell belőle sok, viszonylag jól habosítható, és az előre ígért száraz, durva hatás is működik, amit a sampon lemosása után a vizes hajon tapasztaltam. Szárítás után jön a csoda: brutál oroszlánséró, és hosszas tapogatás, hogy JÉZUSOM egy sampon, ami azt teszi, amit tennie kell. Tényleg növeli a volument, az én hosszú hajam tövét is képes megemelni, pedig nem semmi súlya van a loboncomnak, szóval meggyőzött.


AZONBAN! És még éssel is kezdem a mondatot, hogy felhívjam a figyelmet arra, hogy ez a sampon, olyan brutálisan tönkre cseszte (már bocsánat, de tényleg) a végre nem zsírosodó hajamat, hogy az ablakon hajítanám ki legszívesebben. Részletezve: a hajam töve hamar zsírosodott, és mivel szőke vagyok, így meg is látszik ez. A nyáron sikerült elérnem, hogy heti egy hajmosással szép legyen a hajam, nem kellett két naponta mosnom, mert nem zsírosodott be. Emiatt annyira boldog voltam, mint kevés dolog miatt, és nagyon büszke is voltam magamra. 
Az Aussie ugyan megemeli frissen mosva a töveket, ami nagyon jól mutat, és egy estére teljesen imádom a hajamat miatta, de az, hogy másnapra már elkezd zsírosodni, az szerintem több a sok(k)nál! Még egy próbát tettem, hogy biztos azért zsírosodott be másnapra, mert egész este fogdostam, de sajnos, rá kellett döbbennem, hogy a tapogatásomtól független a gyors zsírosodás. Óriásit csalódtam, és nem merem használni, mert rengeteget szenvedtem már ezzel a gyorsan zsírosodó haj témával, és az áttörés után sikerült elrontanom az egészet... remélem, nem hosszú távra.

Lehet, hogyha valakinek száraz a haja, akkor ez a termék működik, és jó, de nekem tényleg annyira rossz volt ez a tapasztalatom vele, hogy nem merem/akarom használni a továbbiakban, bármennyire is csábító az "egy éjszakás kaland" vele. Az árát így értelemszerűen nem éri meg, sőt, még Nekik kéne fizetni ezek után, de kétlem, hogy emiatt tudnék panaszlevelet írni (bármennyire is követeli a helyzet). Tehát nem ajánlom azoknak, akiknek könnyen, hamar zsírosodik a hajuk, mert a rövidtávú volumennövelés után, csak katasztrófa következik. Szomorú vagyok, mert nagyon szerettem volna szeretni ezt a sampont, de nem sikerült, sőt...

Nektek van NAGYON ROSSZ tapasztalatotok samponokkal?

csók!
            bibonapsugár

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése