2014. július 10., csütörtök

KÜLÖNLEGESSÉG: Estée Lauder 8 Pure colors szemhéjpúder paletta + Pure color pirosító

Kedvesek!

"Mióta készülök, hogy elmondjam neked szerelmem rejtett csillagrendszerét..." /Radnóti Miklós: Tétova óda/

Na, jó, nem, de mióta készülök, hogy megmutassam Nektek a korábbi Estée Lauder palettás bejegyzésben említett eBayről rendelt új Estée Lauder palettámat. Akkor még feltételes módban futott a projekt, azonban nem sokkal később megrendeltem a palettát, és már meg is kaptam pár hete. Sajnos, nem érintetlenül fogom Nektek prezentálni, ahogy illene, de nem volt alkalmam bejegyzést írni róla, használnom viszont KELLETT. Muszáj volt, mert annyira beleszerelmesedtem első pillantásra, hogy csoda, hogy nem zártam be egy svájci bank titkos trezorjába, vagy éppen nem festettem magamra az összes színt azonnal. 


Mondjuk azonnal felmerült bennem, hogy hamisítvány a termék, így mikroszkóp alá helyeztem. Minden milliméterét megvizsgáltam, kutattam az interneten utána, megkérdeztem az otthon Estée Lauder termékeket termő fával rendelkező Borsót, hogy mit gondol. Arra jutottam, hogy bár a paletta csomagolása sérült kívülről, valószínűleg eredeti a termék. Ez nem 100%, de a legtöbb jel erre mutat. Ha mégsem az, akkor viszont egy szuper minőségű fake-termékem van, aminek hasonlóképp örülök, mert mindent tud, amit az eredeti!

Következzen hát az Estée Lauder 8 színű pure color szemhéjpúder paletta kiegészülve egy pure color pirosítóval!


A korábbi posztban említettem, hogy mennyire megörültem annak, hogy felfedeztem ezt a palettát, ami tartalmazza azokat a színeket, amiket a limitált kiadásos, nagy palettámból leghamarabb elhasználtam. Most újraolvastam azt a posztot, és a végén belebonyolódtam, a lényeg, hogy egyedül az Ivory Slipper (10) SATIN árnyalat nincsen rajta az új palettán a régi kedvencek közül. 

Maga a paletta tehát 8 szemhéjpúdert, egy pirosítót és két ecsetet tartalmaz, egy sima szemhéjpúder applikátort és egy kis pirosítóecsetet. Igyekeztem Nektek swatchokat készíteni, de a karom eléggé le van barnulva, így nem túl sikeres ez a vállalkozás, a pirosító nem is látszik a képeken sajnos.



A többi viszont megvan: Peacock blue (73) SHIMMER, Nude fresco (47) SATIN, Riviera rose (11) SATIN és a Tempting mocha (63) SHIMMER.

Emellett a régi palettán szereplő, de még ott is meglévő Hot cinnamon (35) SHIMMER kapott még itt helyet, ami nem tör le, mert szívesen használom ezt az árnyalatot.

Illetve három eddig ismeretlen színt is üdvözölhettem, mégpedig a Sugar cube (30) SATIN, a Nocturnal blue (68) SATIN és a Lavish mink (45) MATTE árnyalatokat.

A paletta utolsó szereplője pedig a Lover's blush (10) SHIMMER pirosító.

A tartalomjegyzék után térjünk át a részletes elemzésre! Úgy érzem magam, mintha szakdolgozatot írnék az Estée Lauder palettákról. (Egészen imádnám, ha ilyet kéne tennem... )

Az első négy szín:


Peacock blue (73) SHIMMER - Lágy, pasztellek világoskék, csillámok vannak benne és enyhén fémesen fénylik is.

Nude fresco (47) SATIN - Ez a világ egyik legszépségesebb árnyalata szerintem. Elképesztően bájos, könnyed, barackos rózsaszínes, tele van csillámokkal, a fénye pedig egészen fehér, hideg rózsaszínes. GYÖ-NYÖ-RŰ!

Riviera rose (11) SATIN - Halványrózsaszín, szinte fehér, a csillámok viszont rózsaszínesek benne, így maga a szín fehéres, fénye viszont rózsás.

Hot cinnamon (35) SHIMMER - Barnás, bronzos, karamellás nagyon pigmentált árnyalat. Meleg szín, a fénye ennek is fémes, de az ezüstös hatás itt természetesen inkább bronzos. 

A második négy szín:


Sugar cube (30) SATIN - Ez egy tisztán fehér szemhéjpúder. Nagyon szép gyöngyházfénye van, ami sokkal visszafogottabb, mint a SHIMMER tónusúak.

Nocturnal blue (68) SATIN - Nem teljesen nevezném kéknek, és ez a tény eléggé el is szomorít. Szerintem maga az alapszín, és a festék fénye is lilás, bár lehet, ha a Peacock blueval használom majd, akkor ez a lila beütést el lehet nyomni.

Lavish mink (45) MATTE - Az egyetlen matt festén a palettán, nagyon érdekes, majdnem fekete! De mégsem az, hanem egészen sötét barnás, szürkés, nagyon nehezen tudom meghatározni igazából. Ez egy elég hasznos szín egy erőteljes szemsminkhez, vagy mélyítéshez. Viszont vigyázni kell, mert nagyon pigmentált.

Tempting mocha (63) SHIMMER - Ó, igen. Kezdem ismét így, mint ahogy az előző posztban is tettem. Ez egy világos barnás, szürkés árnyalat, aminek egészen érdekes fehéres, néha rózsaszínes fénye van. Szerintem gyönyörű! 

Komolyan mondom Hölgyek, ha választhatnék három szemhéjpúdert, amit elvihetnék egy lakatlan szigetre, akkor a Tempting mocha, a Nude fresco és a Peacock blue lennének a kiválasztottjaim. Ez a három szín annyira elképesztően gyönyörű, és annyira megfelel az én mindennapi sminkjeim elkészítéséhez, hogy nem vagyok képes betelni velük.

A pirosítóról még pár szót. Bevallom, nem vagyok egy nagy pirosítós. Alapban gyakran pirulok ki, így nyáron pedig egészen sötét az arcbőröm színe. A kontúrozás tudom, hogy fontos, de valahogy sosem szerettem pirosítót, highlightert és bronzosítót használni. Mindig azt érzem, hogy megfullad a bőröm, ha ennyi mindent felrakok, és a bőröm sem hibátlan, így nem mutat szépen rajta a kontúrozás. Az is problémás, hogy az eddig próbált festékek mind fényesek, az én gyorsan zsírosodó, fénylő bőrömön borzalmas az egész. Mikor nem fényes, a kontúrnak köszönhetően akkor is fényes lesz... én pedig ugye pont azt szeretném elérni, ha nem lenne az. 
Biztos vagyok benne, ha vennék egy szép matt finisű bronzosítót és highlightert, akkor jobb lenne az eredmény, és ez most tervben is van, holnap megyek körbenézni az ügyben. Pirosítót esti sminkekhez szoktam használni, leginkább télen mondjuk, vagy ha kedvem van, és ezt a pirosítót is próbáltam már.


Nekem nagyon tetszik az árnyalata! Végre egy olyan pirosító, ami nem élénk pink színű, és nem nézek ki bolondnak vele. Szép barnás, sötét narancsos-barackos árnyalat, jól mutat a bőrömön, így biztos vagyok benne, hogy használni fogom, ha épp kedvem tartja.


Az ecsetek, amik benne voltak nem a kedvenceim, inkább a korábban kapott szintén Estée Lauder ecseteimet használom a felvitelhez, de ha megyek valahova, akkor megteszi ez a két pici is.

Összegezve tehát ez a paletta egy ÁLOM! Nem tudok betelni vele, mindenhova hurcolom magammal, ha tehetem. 
Az ára különben szintén egy álom, és ez is keltett bennem gyanút, hogy nem eredeti a paletta, mivel nagyon olcsó volt. eBayről rendeltem, Amerikából érkezett, 2500Ft volt maga a paletta, a postaköltség pedig 1800 Ft, tehát összesen 4200 Ft-ba került. Én nagyon örülök neki, hogy megvettem, minden nap használom és nem csalódok benne sosem.

Hölgyek, elfogadnátok egy hasonló palettát?


csók!
                bibonapsugár

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése