2014. július 16., szerda

SHOPAHOLIC: Low budget szerzemények - Háda, kínai

Kedvesek!

Tegnap elmentem fehér kesztyűt vásárolni a diplomaosztómra, és mást is vettem természetesen. Na, de nem drogériában, bár, bemerészkedtem a Müllerbe, de nem vettem semmit. Boldogság! 

Nem tudom, hogy ki-mennyire ismerős arra, de a Rákóczi úton, ha elindultok a Blahától a Keleti felé, még az Osvát utca előtt van egymás mellett két kínai. Mindkettőben szuper dolgok vannak! Viszonylag ritka, hogy kínaiban vásárolok ruhát, mert ami elérhető közelségben van, az egy koszfészek, szerintem 5 éve ugyanaz az árukészlet kapható... Ezekben viszont nagyon szép felsők, szandálok, nadrágok, fehérneműk voltak. Bár, megjegyzem 3000 Ft-ért nem fogok egy felsőt venni egy kínaiban, mert elég irreálisnak érzem ezt az árszabást. Viszont fehérneműt, kis titokzoknit, és egy szépséges gumicsizmát (csellót) is beszereztem, és ha lett volna méret, akkor egy mentaszínű szandált is veszek, de legnagyobb szívfájdalmamra, nem volt. 

A gumicsizmát megmutatom Nektek (a fehérneműk gyönyörűek, de azt azért mégse mutatom meg), bár, senkinek nem lesz újdonság, mert rengeteg lány rohangál ilyenben, ha esős az idő. Először egy pasztellrózsaszínt szerettem volna, de be kellett látnom, hogy a fekete jobban áll, kevésbé problémás, és minden ruhámhoz jó. Nekem nagyon tetszik, örülök neki, mert a régi csellóm, már kilyukadt, ez viszont egy nagyon csajos kis darab a masnijával, és természetesen praktikus, hasznos. Egyébként 3000 Ft-ba került.


A Hádában, mint említettem, 50% leárazás van a darabos és outlet üzletekben, én a Corvinba mentem el, és sok mindent találtam, pedig csak az üzlet felét néztem végig, de végül ez a két darab lett a nyerő. Mind a kettő 650 Ft volt. 

Ez egy egyszerűbb felső, púderrózsaszín, csipkés mintában lukacsos, és egy aranyos-csillámlós rétegű festék van az anyagon, ami különlegesebbé teszi az összhatást, és örömet szerez a bennem rejlő szarkának.


Felhívom a figyelmeteket a második blúz mintájára, ami A felfedező szerint tiszta Micimackó, azt hitte először, hogy a Százholdas pagony van rajta. Nagyon szép, teljesen beleszerettem, a diplomaosztó utáni vacsorára ezt fogom felvenni.


Ezek lennének a legfrissebb szerzeményeim, mindegyiknek nagyon örülök és imádom őket!

Hölgyek, hogy álltok a turkálással?


csók!
                bibonapsugár

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése