2014. július 12., szombat

PRE-TESZT, BENYOMÁSOK: The Body Shop teafaolajos arctisztító szett, The Body Shop Nutriganics éjszakai krém, ricinusolaj és teafaolaj

Kedvesek!

Tegnap elmentem beszerzőútra, igazándiból ajándékot vásároltam A felfedezőnek, mivel szülinapja volt. De átvettem közben a The Body Shop csomagomat! Mini teafaolajos lemosó, tonik, nappali krém volt benne, és egy első ráncokra való éjszakai krém. Megleptek egy parfümmintával is: a legújabb Fidzsi-szigeteki lótuszos parfümmel, ami nagyon finom, friss, virágos nyári illat, tuti el fogom használni, pedig nem igazán szimpatizáltam vele, de isteni! Ha már kimerészkedtem a négy fal közül gyorsan vettem teafaolajat és ricinusolajat, ahogy a hét elején mondtam.
A 30ml-es teafaolajat 5%-os Rossmann kártya kedvezménnyel és 10% Rossmann kuponnal  765 Ft-ért vettem; a ricisnusolajat pedig a Flóriánban lévő gyógyszertárban 30g-os kiszerelésben 240Ft-ért. 

A legutóbbi nagy szemhéjpúder bemutatás után úgy döntöttem, ma egy pre-tesztet fogok írni az új holmikról, megosztom Veletek az első benyomásaimat. Tegnap tehát elkezdtem használni a teafaolajos arctisztító TBS szettet (lemosó, tonik, krém), a ricinusolajat a szempilláimra és a szemöldökömre, illetve a TBS Nutriganics éjszakai krémet, illetve a teafaolajat a hegeimre.



A lemosót vizes tenyérrel kell finoman a bőrbe masszírozni, majd lemosni. Ez kellemes, frissítő érzés, de semmi különös. Elvileg habzó lemosó, hát, nem feltétlenül habzik, csak ha kedve tartja.
Eztán tonikkal át kell törölni az arcot. Hát, úristen! Eléggé csíp a tonik, de főképp azokon a területeken, ahol hatnia kell, szóval a mitesszeres, pattanásos részeken, így érzem, hogy dolgozik. Amúgy nem vészes egyáltalán, utána elképesztően tisztának és frissnek érzem a bőröm, össze is húzza.
Utolsó lépésként pedig bekentem a krémmel. Most puha, tiszta a bőröm.

Viszont! Elég hamar elkezd fényesedni a bőröm a három lépéses kezelés után. Most itthon vagyok, nem megyek semerre, de ha egész nap teljes sminkben indulnék el, és a kezelés után egy órával fényesedni kezdene a bőröm, eléggé kiborulnék... Főleg mivel ez a termékcsalád pont a zsíros, problémás bőrre van kitalálva. Ezáltal szerintem érthető elvárás lenne, hogy ne fényesedjen ki használat után a bőr, nem?
Természetesen egy használat után nem lett bababőröm, de meglátjuk milyen a hosszútávú hatása ennek a kezelésnek, A felfedezőnek már a krém használata is sokat segített, így remélem a pattanások, mitesszerek nálam is elfognak tűnni szépen, lassan.
Az illatával nekem nincs bajom, pedig több kritika érte, de szerintem nem rossz a termékek illata, kimondottan frissítő, nekem tetszik a teafaolaj illata.


A sima teafaolajat elég sok mindenre lehet használni. Anyukám már le is csapott rá, hogy a lábáztató vizébe fogja tenni, mert ápoló, szagsemlegesítő hatása is van. Ezen kívül kitaláltam, hogy jövő héten fürdetjük Gubát, az ő fürdővizébe is fogok tenni, mert elég korpás a szőre-bőre a sok vízben való játszadozástól, és ez egy természetes olaj, ami korpás, problémás bőrre is ajánlott, ráadásul állatokon is alkalmazható.

DE! És nagyon DE! A teafaolaj mérgező a cicáknak! Már a gőze is rossz hatással van rájuk, hát még ha érintkeznek vele külsőleg, esetleg belsőleg. Szóval ha teafaolajjal játszunk otthon, akkor a macskánk lehetőleg legyen minél messzebb tőlünk. Nem konzultáltam állatorvossal, de több helyen olvastam, úgyhogy érdemes figyelni erre. 


Én most különben arra jutottam, hogy tisztán, hígítatlanul a hegeimre ecsetelem fel (ezek a hegek elkapart pattanások után keletkeztek, és leginkább a mellkasomon vannak). Egy kozmetikus ismerősöm javasolta ezt a módszert, mert az ő lábán lévő hegeket szépen rendbe hozta.
Egyébként minden este leszoktam mosni az arcomat micellás vízzel. Ebből egy fél decit külön öntöttem egy kis tégelybe, és 10 csepp teafaolajat tettem bele A termék leírásában volt, hogy zsíros, pattanásos bőrt lehet kezelni úgy, hogy arclemosóba 100ml-hez 20 csepp teafaolajat teszünk. Ezt az arányt figyelembe véve készítettem el az esti arclemosáshoz a teafaolajos micellás víz mixemet.



A tisztítás után pedig a TBS Nutriganics első ráncokra való éjszakai krémével kenem be leginkább a szemem környékét, ahol van pár pici ráncom. Ezt részben preventív jelleggel, részben orvoslás miatt kezdtem el használni. Ez a krém nagyon könnyed állagú, hamar beszívódik, és egyébként 98%-ban természetes összetevőkből készült. Nos, az ára... egy rémálom! A teljes 50ml-es kiszerelés 6500 Ft, úgyhogy kicsit szurkolok, hogy ez a mini kiszerelés ne használjon. Ha használ, akkor pedig legyen elég sokáig, mert annyi pénzért nem szeretném megvenni a teljes kiszerelést. Viszont, ha ez a 15 ml sokáig elég, akkor utána ezt a minit fogom újra beszerezni, mert lehet, hogy a nagyot nem is tudnám a szavatossági időn belül elhasználni.


Utolsónak a ricinusolajról számolok be. Hát, a szaga szerintem olyan semmilyen, nem tudom, hogy miért panaszkodtak rá többen. Mondjuk jelenleg az egész lakást teafaolaj illat lengi be, amiatt semmi mást nem érzek. Elég sűrű olaj, fülpiszkáló segítségével kentem be a szemöldökömet, illetve a szempilláimat. A szemöldökömön nagyon hamar beszívódott, a pillákon azért hosszabb idő volt, egy picit pedig a szemembe is került belőle. Nem fájt, kicsit csípett, de tényleg minimálisan. Sajnos, ez elkerülhetetlen, mivel a szempillákat nem tudom elbarikádozni a szememről :)



Most megismerhettétek az új arcápolási rituálémat! Remélem, nem fogom megunni, meg feladni, mint eddig minden mást. Leginkább pedig azt remélem, hogy eredményes lesz ez az egész. Többet nem szeretnék Nektek ezekről beszélni, majd pár hónap múlva csak, amikor már be tudok számolni arról, hogy mennyire voltak hosszútávon hatásosak ezek a termékek.

Hölgyek, Nektek van jól bevált arcápolási rituálétok?

csók!
                   bibonapsugár


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése