2014. június 22., vasárnap

MÁSODIK HÓNAPFORDULÓ!!!

Kedvesek!

Ezzel a kis összefoglalóval érkeztem vissza az éterbe. Az államvizsga letudva, még egy felvételi, és végeztem mindennel a nyárra. Fesztiválozás és nyaralás állhat csak a bejegyzéseim útjába mostantól, ez pedig egy szuper hír!

Az elmúlt hónapban jóval kevesebb dologgal jelentkeztem, mint előtte, viszont szerintem nem volt hiány a hasznos és szuper dolgok terén :) Kissé beautymentesre sikeredett a május vége, június eleje, de ez nem jelenti, hogy kiléptem volna a blog keretei közül.

A KULTÚRA rovat futott a leginkább, valahogy abban a témában tudtam leginkább írni Nektek. A három részes fesztiválajánlóval kezdeném az összefoglalómat, a VOLT-, a SZIGET- és a STRAND FESZTIVÁL került bemutatásra. Kevesebb, mint két hét múlva, pedig el is kezdődik a buli Sopronban, én már alig bírok magammal!

Új részt is nyitottam, HELYNEKEM néven, ugyanis szeretném Veletek megosztani a kedvenc helyeimet, ebben a Cafe Elviszemről volt szó, ami új favorit kávézóm.
UPDATE: az Elviszemesek kitették a Róluk írt bejegyzésemet a FB oldalukra. Ezúton is nagyon szívesen, sőt, én köszönöm, hogy vagytok :)

TESZT részben az Yves Rocher arclemosó tonikommal és a Gliss Kur hajregeneráló olajommal ismerkedhettetek, KÜLÖNLEGESSÉGként pedig az elképesztően szépséges Estée Lauder palettámról olvashattatok.

A NYÁRI HOLMIK bejegyzéseket is most kezdtem, de végignézve a polcomon, még jó pár részre számíthattok, mert szuper dolgokat szereztem be mostanság. Az elsőben a Garnier naptejemről, az Yves Rocher zöld teás parfümömről és a BOMB ajakbalzsamomról tudhattatok meg pár dolgot, a második részben pedig a Body&Soul mandulás, vaníliás testpermetét és a Wellness&Beauty mandulás testradírját mutattam be Nektek.

DIY pasztellkrétával színeztem a hajamat több-kevesebb sikerrel, azóta rendeltem egy hajkrétát, az még nem érkezett meg, nem tudom, hogy jobb-e, mint a sima pasztell, de arra jutottam, hogy a pasztellkrétázással vigyázni kell.

Hölgyek, a továbbiakban is szuper közös blogolást kívánok Magunknak, és kellemes, pihenésben, bulizásban gazdag nyarat! Köszönöm, hogy velem tartottatok eddig is, és remélem, ez nem fog változni a jövőben sem :)


csók!
                 bibonapsugár

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése