2014. június 15., vasárnap

NYÁRI HOLMIK: Wellness & Beauty mandulás testradír, Body & Soul Wellness mandulás, vaníliás testpermet

Kedvesek! 

Kevesebb, mint egy hét múlva államvizsgázom, utána pedig elkerülhetetlenül elkezdődik a NYÁR. Már alig férek a bőrömbe, és a kezdést tekintve, eszméletlen lesz az idei vakáció, mert mindenki bolondabb, mint valaha. A pénteki BB koncert természetesen fergeteges volt, sőt, még annál is jobb, sikerült tökéletesen elkezdeni a buliszezont (már, ha még nem volt megkezdett). 

Mint ígértem, bevásároltam a héten és szuper dolgokhoz jutottam hozzá! Ma a mandula illatnak szentelem a bejegyzést, mivel két szuper terméket is beszereztem, amik isteni mandulás illatúak.

Az első termék egy Wellness & Beauty tengeri sós, olajos testradír, sheavajjal és mandulaolajjal. A Rossmannban akadtam rá erre a márkára, még sosem találkoztam vele azelőtt, de annyira helyes csomagolásban sorakoztak a polcon ezek a dolgok, hogy kíváncsi lettem. Elolvasgattam, hogy mik vannak, és mivel szerettem volna egy testradírt, erre esett a választásom. 

Egy nagy kapcsos tégelyben van maga a testradír. Nekem nagyon tetszik a csomagolása, mert ez a kapcsos tégely baromi jól néz ki, és az egész termék igényességet tükröz, amit szeretek. Nem csiricsáré, mindenféle színes, mintás a tégely, hanem visszafogott szürke, barna, sárga. Amúgy a Rossmann saját márkás terméke, ennek köszönhetően elég jó áron lehet hozzájutni. Ez 1400 Ft volt teljes áron, 300ml-es kiszerelés, de én 10% kuponnal vásároltam. Szerintem nem vészes, meglátjuk mennyi ideig bírja.


 Nagyon érdekes állaga van, mivel eddig én csak ilyen krémes, vagy zselés szemcsékkel telepakolt testradírral találkoztam, ezért kicsit meglepett már a boltban is a kívülről látható állaga. Óriási szemcsés tengeri só, és rajta egy olajos folyadék. Durva tapintású, olyasmi, mint a friss jégkása. A színe ilyen tört fehéres, ha már mandulaolaj, akkor kimondottan marcipán színe van, az illata pedig a klasszikus mesterséges mandulás illat, amivel számos kozmetikumnál lehet találkozni.


Zuhany alatt használandó, nem kell túl sok belőle, hogy az egész testünket le lehessen radírozni. Maga a tengeri sós textúra nagyon intenzíven radíroz, nekem ez nagyon bejött, lehet, hogy mások a finomabb radírozó hatást kedvelik mondjuk, nekem viszont ez tetszett. Az olajos állag egészen érdekesen viselkedik felvitel után, egy finom olajos réteget von a bőrre, és lepergeti arról a vizet. Ezen meglepődtem először és elkezdtem lesikálni, hogy úristen, ragadni fogok meg mindenem csupa olaj. De annyira finoman olajos a hatása, hogy már használat után azonnal érezni lehet a bőr puhaságát. Ahogy lemostam a szemeséket, kimásztam a zuhany alól és megtörölköztem, hamar eltűnt az olajosság, és csak puha és fényes bőr maradt utána, ami elképesztően jó érzés volt. Éreztem, hogy a bőröm imádta ezt a radírozást! Nem utolsó szempont, hogy nagyon finom mandula illatom lett utána.


Abszolút elégedett vagyok ezzel a testradírral, egy pillanat alatt a szívembe zártam és remélem, más illatot is találok majd belőle, mert szívesen kipróbálnék más fajtákat. Máshol is olvastam, és nekem is eszembe jutott már a megvétel előtt, hogy otthon olcsóbb tengeri sóból és olíva olajból előállítani egy ilyen jellegű radírt, de sajnos sajnálom az olívaolajat ilyen célra használni, és lusta is vagyok, plusz a mandula illat akkor elmaradna. Ha valaki az intenzív radírozást kedveli, és nem ijed meg a rövid olajos érzettől, akkor ajánlom neki a Wellness and Beauty testradírját!

A mandula mámorban tovább úszom, és egy másik saját márkás termék következik, de most a Müllerből. A testpermetek nyáron szuper jók, régen sokat használtam, és idén megint megjött hozzájuk a kedvem. Tudtam, hogy a Müllerben a Body and Soul márka 5-600 Ft-os áron kínál testpermeteket, és ki is néztem a fehér teás, jázminos változatot, de hiánycikk jelenleg, ugyanis egyik Müllerben sem találtam. A másik jelöltem, a Body & Soul Wellness kényeztető mandulás, vaníliás testpermet viszont kapható volt, így 625Ft-os áron meg is vettem ezt az egészen nagy, 200 ml-es kiszerelést.

Sima, átlátszó flakon, fekete fújófej, egy kis mandulás, vaníliás kép és fekete felirat jellemzi a kinézetet, semmi extra. A permet sárga színű, ami megtévesztő, mert Borsó is azt hitte, hogy olajos az állaga, de nem az. Az illata nagyon édes, de a mandulás testradírral elég király mandulás illatfelhő lengi be a környezetemet, ami viszont egyáltalán nem kellemetlen.  Nem túl tartós, de ez engem nem zavar, mert szívesen fújogatom magam ezzel.


Szerintem mindkét termék nagyon jól jön nyáron. A testradírt hetente egyszer szokás használni, én ezt lehetőleg napozás előttre időzítem, mert úgy tudom, így könnyebben lehet barnulni, ha előtte radírozunk. A testpermet állandó kelléke lett a táskámnak, mert a nyári rohangászásban mindig jól jön egy kis frissítés és illat. Ez a nagyon édes illat viszont hosszú távon szerintem sok lesz, úgyhogy majd kipróbálom a jázminos testpermetet, vagy valami egészen más, nyáriasabb, frissebb illatot.

Hölgyek, Ti milyen állandó nyári termékeket pakoltok a táskátokba?

csók!
                bibonapsugár


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése