2014. június 29., vasárnap

NYÁRI HOLMIK: Avon SUN+ Maxi Tan krém, Maybelline the colossal Go Extreme Volum' szempillaspirál

Kedvesek!

Folytatódik a nyár, ez végre az időjárásból is látszik, mert az egész héten uralkodó hideget ismét napsütés és meleg váltotta fel, amit részemről nagyon értékelek :) Ennek örömére megint elszórom nyári fegyvertáram morzsáit, hogy lássátok, nekem mik azok a testápolási- és sminktermékek, amik nélkülözhetetlenek a melegben, a vízparton, utazáskor. Két termékkel érkeztem ma, az egyik egy ezeréves jóbarátom, a másik viszont egy régi-új ismerettség. Az Avon SUN+ Maxi Tan bőrszín élénkítő, hidratáló krém béta-karotinnal, illetve a Maybelline the colossal Go Extreme Volum' vízálló szempillaspirál lesznek a mai poszt főszereplői.

A béta-karotinos krém imádatát anyukámtól örököltem, aki régen az Avonból rendelt kb. minden kozmetikumot itthonra. Ez a szokás azóta megszűnt, viszont ezt a krémet a mai napig mindig beszerezzük, mert anyukám, nagynéném, unokatestvérem és én is rajongói vagyunk. Ez egy napozás előtt és után is használható hidratáló, ami segíti a szép, barna bőr kialakulását. Nem tudom, hogy mennyire segít ténylegesen, mert mindannyian nagyon könnyen barnulunk, és inkább napozás után szoktuk használni. Mindenesetre a hidratáló hatása kétségtelen, és szerintem a napsütötte bőrszín megőrzésében mindenképp segít. Nagyon könnyed állagú, folyós krém, nem kell belőle sokat használni, és a vizes állag miatt hamar fel is szívódik.


Élénk sárga színe van, mivel béta-karotinos, és a szép szín mellett valami olyan fantasztikus illata van, hogy nem lehet betelni vele. Ha minden testápolónak ilyen illata lenne, én azt se bánnám, mert ezt tényleg több, mint tíz éve szagolom, és használom rendszeresen, és megunhatatlan! Viszont vigyázni kell a sárga színnel, mert frissen bekent bőrre, ha bármilyen ruhát veszünk, azt megfogja.

200 ml-es kiszerelés, bronzszínű kis flakonban van, praktikus a mérete, és egy nyárra mindenképp elég, úgy, hogy ketten használjuk anyukámmal. Az ára változó, mert az Avonnál minden hónapban fel-le árazgatják a termékeket. Szerintem 600-800 Ft között mozog az ára, de lehet, hogy olcsóbban is elkaphatjátok már. Én mindenképpen ajánlom, mert szuper!


A második bemutatottam a Maybelline egy újabb szempillaspirálja, amit eddig még nem próbáltam, de most beruháztam rá. Igazándiból, semmilyen kirívón extra jó tulajdonsága nincsen. Teljesen elégedett vagyok vele, mert jó a keféje, könnyen lehet használni. Nem kell sokszor áthúzni a pillákat, hamar beszínezi őket, az oldalsó kis szálakat is. Vízállósága is működik, és szép mély fekete színe van.

Az Astorral szemben mindenképp pozitívum, hogy kisebb a keféje, és a kis pillákat is elérem, illetve nem kell órákig húzogatnom, meg precíziós munkát végeznem ahhoz, hogy a pillák töve is fekete legyen. Ez nálam fontos, mert szőke szempillám van, és az Astor sokszor nem fogba be a tövét, amit ha utána kihúzok tussal, akkor nagyon ronda lesz az a holtsáv, ahol semmi feketeség nincsen. Emiatt mérgelődtem párszor, de most ebben sincs már hiba.


A Maybelline szempillaspirálok a gyengéim, most sem tudok nagyon belekötni, bár a duplán dundi ecset szára nem igazán értem mire szolgál, mert semmi különbséget nem érzékelek a többi Maybelline sima, egyenes esettel szemben, kivéve, hogy ennek garantáltan csurom festék lesz a szára. 2000 Ft körül lehet hozzájutni, kupon és akciófüggő ennek is az ára, én olcsóbban vettem, mert szokás szerint mindenféle leárazás keretei közt vásároltam.

A bőrszínélénkító hidratáló krém és a vízálló szempillaspirál nélkülözhetetlenek nyáron, két olyan alapdarab, ami nélkül nem igazán tudnám elképzelni ezt az időszakot. Azonban nem ért véget még a lista, még pár apróságról be fogok Nektek számolni. 

Már most jelzem, hogy jövő héten nem leszek itthon, így holnap várható még, hogy jelentkezem, utána pedig már csak egy hét múlva, mert kezdődik a VOLT. Ehhez egy kis meglepetéssel is készülök, ami elképesztően hasznos lehet egy fesztiválozó Hölgy számára!


csók!
                 bibonapsugár

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése