2014. június 25., szerda

SZERZEMÉNY: Statement nyakláncok eBayről

Kedvesek!

Hétfőn megérkezett az eBayről rendelt utolsó nyakláncom is, így VÉGRE írhatok Nektek egy posztot a szerzeményeimről.

Nagyjából 2 hónapja úgy döntöttem, hogy az életem értelmét vesztette statement nyakláncok nélkül. Tudom, hogy több néven is futnak ezek az ékszerek, de én ezt az összefoglaló nevet szoktam használni. Szóval a megvilágosodásom után elkezdtem az internet bugyrait kutatni bizsu webshopok után, és ámulva gyönyörködtem a szebbnél szebb darabokban. Azonban mindegyik olyan 3-4000 Ft körül mozgott, és sajnos, annyit nem vagyok hajlandó kiadni egy bizsuért. Akkor sem, ha ennyire nagy és feltűnő, mint egy statement. Így felmentem a jól megszokott eBay fiókomhoz, és beírtam, hogy statement necklace, és láss csodát, több ezer találat.

Elkezdtem szűkíteni, hogy színvilág, stílus, kő típusa meg árkategória és így tovább, és nagyjából egy hónapos kutakodás után végül megrendeltem három darabot. Szépen lassan megérkeztek, az utolsó ma reggel, pár nappal a megadott szállítási idő után, de alig egy héttel később, így nem vagyok mérges. 

Íme, a három kiválasztottam:


          

Viszonylag időben megérkeztek, az első zöld késett pár napot, de nem lettem mérges miatta, mert az tetszik a legjobban élőben. Szerintem más színt is fogok rendelni belőle, mert nagyon király kis darab. 


A másik sokköves zöld nem teljesítette teljesen a hozzá fűzött reményeimet, mert zöldebb, mint a képről látszik. Nem ilyen hideg, pasztelles zöld színe van a köveknek, hanem olyan algás, sárgás zöldebb, de a követ hátulját átfestettem világos körömlakkal, így kb. elérte a várt színvilágot, bár, valahogy nem az igazi.


A leveles nyaklánc miatt viszont tök mérges vagyok. Amint kivettem a borítékból, apró darabjaira hullott, és elég nehézkes összeszerelni, illetve elég igénytelen a kivitelezése is. Próbáltuk apával összerakosgatni a kis karikákra visszafűzni a leveleket, de nem nagyon ment, mert mikor az egyiket összefűztük, másik két helyen szétjött... Emellett a leveleken indokolatlan plusz lukak is vannak, ami nem túl szép látvány. Nyilván pár száz forintért nem vártam sokat, de azért ez elég nagy csalódás volt...

Igen, az árak. Mind a hármat ingyenes szállítással rendeltem. Az első kb. 860 Ft-ba került, ha átváltom dollárból, a második sokköves zöld volt a legdrágább a maga 1330 Ft-os árával, a harmadik (leveles) pedig 440 Ft volt.

Az elsőből biztos, hogy fogok még rendelni, mert elképesztően jól néz ki, és pont olyan, amilyennek vártam. Van belőle több szín is, még nem döntöttem el, milyet szeretnék, de ezek jöhetnek majd szóba még:


Még van eBay-es szerzeményem, de azt egy külön posztban, mert az egy gyöngyszem. 

Hölgyek, Ti szereztetek mostanság ékszereket?


csók!
                bibonapsugár

2 megjegyzés:

  1. Az első nyakláncról felvéve tudnál mutatni képet? Kíváncsi lennék rá :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, de ezt a képet feltettem róla: http://2.bp.blogspot.com/-1HgBXr1S-_4/U6rWNQcDNmI/AAAAAAAAAaY/sLoZbndo6Is/s1600/SDC10248.jpg . Másmilyenre gondoltál? :)

      Törlés