2014. május 13., kedd

1MÁRKA-TÖBB TERMÉK: Maybelline

Kedvesek!

Tegnapi lelki állapotom miatt úgy döntöttem, megkíméllek Titeket, ugyanis Oszvald Marikán kívül nem nagyon tudtam volna kiről írni az IKON-ban, az pedig erőteljesen színvonalzuhanást jelentett volna. A nevetgélésen és a fekvésen kívül nem sok mindenre voltam képes, de mára igyekszem összeszedni minden erőmet, hogy értelmes dolgot tudjak posztolni. A szorgalmi időszak utolsó hetében ez nagy kihívás.

Sminktáramban turkálva, úgy döntöttem, eljött a pillanat, hogy bemutassam Nektek az egyik favorit márkámat a mai 1MÁRKA-TÖBB TERMÉK rovatban. Azért jöttem rá, hogy ez a márka a toplistám élmezőnyében van, mert a három bemutatásra váró termékből kettőt minden nap használok, már évek óta. Lerántom a leplet, a Maybellineről lesz szó!

A Maybelline szempillaspiráljairól már volt szó, most is tervezem, hogy venni fogok egyet, de most elvagyok az Astorral. Az imádatom velük kezdődött, és mivel jól szuperáltak, később már nyugodt szívvel vettem ismeretlen termékeket a márkától. Így lett az első alapozóm is Maybelline, akkor még folyékonyat használtam, és ötletem sincs, hogy milyet, mert nagyon régen volt. Utána rájöttem, hogy az akkor még zsíros bőrömnek nem volt túl megfelelő választás, és akkoriban lett divatja a hab állagú alapozóknak. Be is szereztem egy Maybelline Dream Matte Mousse alapozót 030 Sand árnyalatban. Azt hiszem a L'Oreál kezdte a pink kupakos mousse alapozójával, de annak az árnyalatai furák voltak, nem is nagyon használtam, mikor olyat vettem. Ez a Sand árnyalat, viszont egy az egyben nekem lett kitalálva. Télen. Meg amint lekopott a nyári színem, tehát gyakorlatilag késő ősztől kora nyárig tudom használni. Nyárra mást szoktam venni, arról később.

Szóval ez az alapozó egy tündéri kis lapos, henger alakú üvegtégelyben van, a kupakja pedig ilyen hullámos valahogy, szerintem nagyon aranyos kis valami, és elég masszív, úgyhogy nem kell félnem, hogy összetörik a tégely, ha leejtem, vagy hasonlók. Kis helyen elfér, viszont rengeteg ideig elég a tartalma! Ez egy 18 ml kiszerelés, de nekem simán kibír egy egész szezont, tehát ősztől-nyárig. Most még tovább is elég, mert ősszel olyan bababőröm volt, hogy nem is alapoztam. 
Erről az alapozóról csak szuperlatívuszokban tudok beszélni, legalább 5-6 éve használom, és fel sem merült bennem, hogy váltsak. Az állaga habos, mousse-os, ahogy a neve is mutatja. Én szivaccsal szoktam felvinni a bőrömre. 
Tudom, hogy ahány ember, annyi alapozási szokás, és tudom, hogy a szivacs sokak szerint nem higiénikus, de ha valaki ezt képes ecsettel feltenni, akkor annak a lába elég borulok, mert nekem az nem jött be. 
Egészen kevés kell belőle, és nagyon szépen fed, természetesen. Nem maszkszerű a végeredmény, és nem fénylik utána a bőröm, ami az én T-vonalam esetében elég lényeges szempont. Tartósság szempontjából viszonylag jó, egy napot kibír, de nem árt neki a frissítés. Nem tudom Nektek megmondani, hogy milyen a tartóssága alapban, mert én nem szoktam vigyázni a sminkemre, és belefúrom a fejemet a sálamba, meg a kutyámmal játszom, a fűben fetrengek, szóval nem hiszem, hogy erre kalibrálták. Nekem mindenesetre nincs vele bajom, tartós amennyire annak kell lennie.


A második termék az én kis szemhéjtusom! Most egy ideig leszoktam róla, mert úgy gondoltam, elegem van az erős szemfestésből, de egy hete visszaszoktam rá, mert mindig olyan szép lesz a szemem tőle! Sok tusom volt a négy év alatt, mióta az elsőt megvettem. Eddig a Beyunak volt egy tusa, amit imádtam, és az Yves Rochernak, amit itthon elvileg nem is lehet kapni, én is barátnőmtől kaptam, akinek a német rokonai vették kint. Sokan mondják, hogy melyik tust nem tudják használni, valami istenadta tehetség lehetek, mert eddig az összes kiszerelésű tusomat tudtam szépen használni. 
A mostani Maybelline Lasting Drama Gel Eyeliner 01 Black kihívásnak tűnt elsőre, ugyanis ez a szerintem leghardcoreabb verziója a tusozásnak, mégpedig a kis tégelyben lévő kemény festéket, egy különálló ecsettel kell felvinni. Nem adagolja neked a tubus a megfelelő mennyiségű festéket, és a tökéletes alakú ecset sem segít. Itt meg kell tapasztalnod, hogy mennyi festék kell, és hogy merre kell forgatnod az ecsetet, hogy szép, vékony, egyenes vonalakat tudj húzni. ÉN IMÁDOM! 
Tavaly vettem, és nem fogy el szerintem soha. Az apró tégely valószínűleg feneketlen, mert a mindennapos használat után több, mint a fele megvan. Elképesztő! A színe szépséges mély fekete, nem kell átfestegetni, hogy tökéletes legyen a fedés, egy rétegben felviszed, és kész. Simán bírja estig, nekem a szemhéjam "rálóg", és meg is szokta fogni sajnos, figyelnem kell rá, hogy ne nézzek ki hülyén vele délután környékén, de az alap tusvonal szépen fennmarad ennek ellenére is.
Az ecsete nagyon jó minőségű darab, nem állnak szét a sörtéi az állandó használattól, annyi, hogy minden használat után érdemes letisztítani, különben megkeményedik rajta a festék, és kemény ecsettel nem egy álom a sminkelés, bár, nem lehetetlen, ha siet az ember lánya :)


A harmadik terméket egy hónapja vettem, egy rúzs, Color Sensationel 620 Pink Brown árnyalata. Hát... én ezt nem ajánlom senkinek. A magasztalás eddig tartott, ugyanis ez a rúzs nekem elég nagy csalódás. A színe szép, de az állaga egy rémálom! Eszméletlenül ragad. Minden beleragad, amint felteszem. Tartósabb ugyan, mint az essence rúzs, de nagyon nagyon NAGYON keveset szabad csak feltenni belőle, és azt is inkább ecsettel, vagy finom ütögető mozdulattal, mert különben igénytelennek hat, csúnya, és RAGAD. Ha keveset használok, akkor viselhető az állaga, kinézete. Olyan, mintha nyáron megolvadt volna, és azóta furán viselkedik, pedig az a sanda gyanúm, hogy ez a rúzs így lett gyártva. Na, mindegy, nem a kedvencem, de néha azért használom, mert a színe tényleg nagyon szép és intenzív. Viszont nekem az illata is erős, émelyítő egy rúzshoz képest.


Összegezve tehát a Maybelline engem abszolút rajongójaként tarthat számon, mert minden nap használom a termékeiket, és még remélem, jó sokáig így is lesz, és nem kell csalódnom.

Hölgyek, Ti hogy álltok a Maybelline sminkcuccaival?



csók!
             bibonapsugár

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése