2014. május 20., kedd

BOLDOG ELSŐ HÓNAPFORDULÓT!!!

Kedvesek!

Boldog első hónapfordulót!!! 

Igen, azt hittem, nem jön el ilyen, hamar, de mégis. Már egy hónapja küldöm az éterbe a bejegyzéseimet, és a mai ünnepi bejegyzésben szeretném Nektek nagyjából összefoglalni, hogy eddig miről olvashattatok, és mik voltak a személyes kedvenceim :)

Az IKON bejegyzéseimben megismerhettétek örök kedvencemet és divatpéldaképemet Lauren Conradot, a kedvenc divattervezőmet Elie Saabot és szépséges ruhakölteményeit, legutóbb pedig a legendás Audrey Hepburnről olvashattatok pár sort.

Az 1MÁRKA-TÖBB TERMÉK kategóriában feltártam féltve őrzött a The Body Shop kencéim kincsestárát előttetek, majd megismerhettétek az Astor Perfect Stay Gel Shine körömlakk gyűjteményemet, ami után az essence és a Maybellinebeauty termékeimet mutattam meg Nektek.

A KULTÚRA rovatban, ami személyes kedvencem elsőnek a rajtam uralkodó Balkán-gypsy-feverbe nyerhettetek betekintést: a Bohemian Betyars, a Gogol Bordello és Goran Bregovic zenéjét ajánlottam Nektek ebben a bejegyzésben. A Mi az a szerelem? válogatáskötetben szerelem-novellák olvasására buzdítottalak Titeket, majd az irodalomnál maradva  Desire, azaz Kosztolányi Dezső munkássága következett, végül pedig Nagy Gáspár Te Istenre bíztad versével emlékeztünk meg József Attiláról.

TESZTeltem az Astor Big & Beautiful 24h Boom! Volume Mascara szempillaspirált, a Miss Sporty körömerősítőket, és a Carmex ajakbalzsamok közül a tubusos kiszerelést.

Sütöttem-főztem is az elmúlt hónapban, ebből a GASZTRO bejegyzéseimben olvashattatok. Medvehagymás, fehérsajtos ropogós, saját kreálmányomról írtam elsőként,  a feta (avagy krémfehérsajt) és a medvehagyma rövid ismertetésével kiegészítve. Majd következett a húsvéti hangulatot idéző spárgás-sonkás quiche, legutoljára pedig a kissé keserűre sikeredett  pakolt padlizsánomról számoltam be, és adtam tippeket Nektek, hogy mit kell ahhoz tenni, hogy ne járjatok úgy a padlizsánnal, mint én. 

 A SZERZEMÉNYEKnél az eBay rövid ismertetése után az onnan rendelt térképes óra szerepelt először, utána pedig az Alverde sminkfrissítő spray, a L'Oreál nappali hidratáló krém,Garnier micellás víz, és a szuper szép  Deichmann szandálom lett prezentálva.

KÜLÖNLEGESSÉGek közé az otthonomhoz közeli Majdán-fennsík kirándulóhely és az áprilisi PIXIBOX került, az egyetlen DIY poszt pedig a szépséges fagyiszínű textilfestékeimről szólt.

Mindegyik bejegyzést nagy lelkesedéssel írtam és fotóztam, hogy hasznos lehessek Nektek, így nehéz kedvencet választanom. Összességében az ebben a hónapban bemutatott termékek közül nekem a PIXIBOXos Eucerin korrektor a legimádottabb termékem, a Carmex ajakbalzsamom pedig egy csodaszer, még mindig nem hiszem el! (Azóta a körmöm mellől letépkedett, száraz bőrömet is azzal gyógyítom.) A Bohemian Betyars és a Gogol Bordello koncertjei tartják bennem a lelket az államvizsgáig, így azokat is mindenképp szeretném kiemelni, utolsónak pedig a medvehagymás ropogóst, mert imádtam a feta és a fehérsajt különbségére talált megyarázatot, és a visszajelzések alapján, Ti is :)

Hölgyek, köszönöm szépen a figyelmeteket eddig is, és remélem, továbbra is lelkesen követitek a bejegyzéseimet! Jól estek a kedves szavak, és a sürgető üzenetek, hogy mikor írok már. Értetek érdemes :) Még sok-sok közös hónapot kívánok MAGUNKNAK!


csók!
            bibonapsugár 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése