2014. május 15., csütörtök

TESZT: Carmex ajakbalzsam

Kedvesek!

A tegnapi elmaradt KULTÚRA rovat oka a szokásos bénaságom, de jövő héten, három részes fesztivál bejegyzés sorozatom első darabjával érkezem majd, mivel megállíthatatlanul közeledik a nyár. Ez az időjárásból semmiképp sem tükröződik, hiszen olyan, mintha november lenne. Elég kiábrándító! Mára egy TESZTtel érkeztem, amihez viszont pont illik az időjárás, mert egy inkább télen hasznos darabot fogok Nektek prezentálni. Ez pedig a Carmex ajakápoló balzsamom lesz!
 
Carmex ajakápoló egy amerikai férfi találmánya, aki hosszú éveken át feleségével együtt készítette, csomagolta és árulta a kis sárga tégelyes csodaszert otthonában. Majd kinőtte magát az üzlet, azóta már világszerte ismert lett a márka. Legalábbis így szól a fáma :)


Télen betévedtem az Oktogonon a Rossmannba képeket előhívatni, és a kasszánál voltak kirakva 500 Ft-os áron ezek az ajakbalzsamok. Alapvetően eléggé odavagyok az ilyen kis mütyűrökért, és a Carmexről már rengeteg helyen olvastam előtte. Tudtam, hogy 1000-1500 Ft-os áron lehet hozzájutni, így a kiírt 500 Ft azonnal arra késztetett, hogy végre én is kipróbáljam ezt az állítólagos csodaszert.
Vettem egyet. Majd még aznap este a FB falamra kiírtam, hogyha valaki arra jár, sürgősen vegyen még egyet nekem, mert nem gondoltam végig az ár-érték arányt, és csak egyet vettem. Egyik barátnőm kedves volt, és arra is járt, így magát, a nővérét, és engem is meglepett 1-1 darabbal.


Elkezdtem használni, és életemben először azt tapasztaltam, hogy egy ajakápoló teszi a dolgát! 

Első ránézésre az élénk piros-sárga csomagolás leginkább egy rovarirtóra emlékeztet. Nem trendy, nem szép, de az biztos, hogy mindenki azonnal tudja, miről van szó, ha meglátja.  A kis 12 ml-es, tubusos kiszerelés, ami praktikus és higiénikus, bár, elég sokszor túl nagy mennyiséget nyomok ki belőle, mert megszalad a kezem, de nagyobb baj nincs vele. 

Az állaga sűrű, ragacsos, a színe átlátszó. Az illata pedig... igen, erre muszáj külön kitérnem, mert a legtöbb armex ellenző emiatt ellenzi. Erőteljes, fűszeres, mentolos, gyógynövényes szaga van, ami teljesen érthető módón nem kellemes mindenkinek. Nekem mondjuk tetszik, de tény, hogy fura az átlagos szuper-pinky-pink-édes-gyümis illatok után ezt felkenni. Viszont talán ez az illat is mutatja, hogy itt nem egy hétköznapi kis ajakbalzsamról beszélünk, ami fényessé teszi az ajkakat 10 percre, meg amúgy az íze is finom és hello, nulla hatás, nulla tartósság.


Ez az ajakápoló sokáig fenn marad, fokozatosan szívódik fel. A ragacsos állag azonban a felkenés után nem kellemetlen, nem tapad bele minden. Átlátszó színe van, így csak egy fényes réteget képez az ajkakon. Mentolt tartalmaz, így enyhén hűsítő, bizsergető érzést ad felkenés után, de ez egy negyed-fél óra után el is múlik. Az ajkak pedig szépek, ápoltak, puhák lesznek tőle. 100%-ig elégedett vagyok vele, és nem bántam meg, hogy vetettem egy utánpótlást belőle. 
Sőt, el kell mondjam, hogy az egész teles használat után, még mindig van benne, így a másodikat csak idén télen fogom felbontani.

Több helyen olvastam még, sőt, egy fiú ismerősöm is mondta, hogy nem csak az ajkakra, hanem betegség idején, a sok orrfújástól kiszáradt orra is szokták használni. ÉS IGEN! Hölgyeim, ez tényleg működik! Lassan két hete betegeskedem, és mikor eldurvult a helyzet az orrom kapcsán, gondoltam, kipróbálom. Egy éjszaka alatt jobb lett a helyzet, sőt, második Carmexelt orros éjjelem után már minden rendben volt. Ámultam és bámultam!

Így nyárra nem nagyon van szükségem ennyire intenzív ápolásra, és nekem az illata is a telet idézi, szóval a májusi november idejére alkalmas, különben már a BOMB! almás ajakbalzsamát használom. Viszont lehet sima stiftes verziót kapni itthon, abban van fényvédő is, és nyárra lehet, hogy az jobb, mint ez a tubusos. 

Több kiszerelés beszerezhető itthon, a magyar honlapjuk viszont nem feltétlenül működik, így nem tudtam kideríteni, hogy hivatalosan hol lehet kapni, és melyik termékeket.  Szerintem a Müllerben rábukkanhattok, ott minden jóság fellelhető, de erre nem vennék mérget. Én Rossmannban vettem, de nem is figyeltem azóta, hogy amúgy lehet-e kapni ott. 
Általában 1000 Ft körüli áron tudtok webshopokból rendelni, itt például 900 Ft (tégelyes, tubusos és stiftes verzió, klasszikus illat-íz). eBayről viszont az ízesített verziókat is meg tudjátok rendelni, ugyanezen az áron, bármilyen kiszerelésben (vaníliás, epres, almás, barackos-mangós, jázminos zöld teás, meggyes és citrusos is van már). Sőt, a hivatalos honlapon más testápolási termékek is vannak, amiket eBayen szintén megtaláltok.


 Hölgyek, próbáltátok már? Titeket is meggyőzött a Carmex varázsszere?


csók!
                  bibonapsugár

2 megjegyzés:

  1. Èn az unokanővèremtől kaptam az első tubusomat mèg akkor, mikor Magyaroroszágon nem lehetett kapni. Neki Amerikábòl hozott pár tubussal a barátnője mikor haza lárogatott. Azòta használom folyamatosan, hetente kètszer-háromszor elalvás előtt szoktam felvinni az ajkaimra ès reggelre mindig puha ès hidratált. Tèlen sűrűbben használom. Az orr kidörzsölèsre tènyleg szuper, èn is alkalmazom már règen. Azoknak akiknek nem tetszik az illata vagy az ìze az èjszakai használatot javaslom. Èn imádom, sohasem cserèlnèm le. Egyèbkènt a Tescoba is kaphatò már ès sokszor akciòs is.Mindenkinek csak ajánlani tudom!

    VálaszTörlés
  2. Èn az unokanővèremtől kaptam az első tubusomat mèg akkor, mikor Magyaroroszágon nem lehetett kapni. Neki Amerikábòl hozott pár tubussal a barátnője mikor haza lárogatott. Azòta használom folyamatosan, hetente kètszer-háromszor elalvás előtt szoktam felvinni az ajkaimra ès reggelre mindig puha ès hidratált. Tèlen sűrűbben használom. Az orr kidörzsölèsre tènyleg szuper, èn is alkalmazom már règen. Azoknak akiknek nem tetszik az illata vagy az ìze az èjszakai használatot javaslom. Èn imádom, sohasem cserèlnèm le. Egyèbkènt a Tescoba is kaphatò már ès sokszor akciòs is.Mindenkinek csak ajánlani tudom!

    VálaszTörlés