2014. május 1., csütörtök

TESZT: Miss Sporty körömerősítők

Kedvesek!

A mai témám: a körmök. Saját vagy mű? Erősíti, vagy gyengíti a műköröm a sajátot? Mi történik a sajátoddal, miután leszedted a műkörmöket? Sok minden van a fejemben most erről a témáról, mert kb. 3 hete szedtem le a műkörmömet, meg is osztom Veletek a tapasztalataimat.

Az elhatározás, hogy felrakatok, valamikor januárban pattant ki a fejemből. Ezelőtt még sosem volt műkörmöm, egyszer gél lakk, de ennyi. Vettem egy kupont, és azt hiszem 2500 vagy 3000 Ft volt bármilyen színre, hosszúságra, díszítésre. Ilyen kuponokat bármikor találhattok, viszont zsákbamacska a dolog, mert ismeretlen körmöshöz mész. Nem fogok senkit nevesíteni, de nem mindegy, hogy kihez vesztek kupont. Azt tudom ajánlani először, hogy ismerősöket kérdezzetek körbe, hogy voltak-e kuponnal körmösnél, kinél, és hogy milyen munkát végzett. Nagyon nem mindegy, saját bőrömön (körmömön) tapasztaltam.

Az első nő bunkó volt, 1,5 órán keresztül nem szólalt meg, pofákat vágott, lekezelően beszélt velem, mikor kérdeztem a műkörmözésről, kioktatott. Az üzletbe belépve épp a kuponosokat szidták, majd közölte velem, hogy mennyire nincsen kedve dolgozni, és se szó, se beszéd elkezdte készíteni. Próbáltam kérdezgetni, mondtam mit szeretnék. Nem tudta, hogy miről beszélek, a képet, amit vittem lefikázta, majd megkaptam, hogy nem dolgozik kék színnel, se zölddel (zöld körömmel mentem oda, amit nem volt időm lemosni). Utált, utálta az egészet, így én is utáltam őt. A színeket nem mutatta meg, kibarkóbáztam, hogy mik vannak, aztán annyira felidegesített, hogy végül piros mellett maradtam. Kész lett, elégedett voltam, mézes-mázosan elköszöntünk egymástól, mintha világi barátnők lennénk, és eljöttem. Szép volt, vékony volt, formás, hosszú, szerelmes voltam a körmeimbe, bár a körmök mellett az általam felkent zöld maradékát fennhagyta...

 
Mindig visszavágom a körmöm, na, hát ezekkel olyan voltam, mint valami raptor eleinte, sokat bénáztam. Ezt a műfajt tényleg meg kell tanulni, rá kellett döbbennem. A kéztartásom megváltozott, egészen másképp mozogtak a kézfejeim, és az ujjaim is sokkal úrinősebbnek tűntek a piros karmaimmal. Ezt szerettem. Azt hogy korlátozott pár dologban, azt nem (nyaklánc bekapcsolás, klaviatúrám hiányzó gombjának lenyomása stb). Persze azonnal lakást kellett takarítanom, mosogatnom, pogácsát gyúrnom, főznöm és így tovább. 
A szép körmeim brutális gyorsasággal indultak el a enyészet útján. Kikopott a színük, levegősek lettek, betöredeztek, letörtek és volt egy, amit egy pillanat alatt le is tudtam pattintani. A nő azt mondta, ne ijedjek meg, nem fog simán menni elsőre, ezt el is hittem neki. Vagy egyszerűen rossz munkát végzett?

Nem akartam feladni, újabb kupon vásárlás következett, hasonló árban, de másik körmös szalonba. A lánynak a telefonban egy az egyben olyan hangja volt, mint Hódi Pamelának, ez pedig alapban annyira mókás volt, hogy pozitívan álltam az újabb körmözéshez.

Pamela, egy tündér volt. Miután lefikázta az előző körmös munkáját, és ültem nála kb. 3 órát, gyönyörű lett a végeredmény. Vastagabb, mint a piros, de szépséges, és lelkiekben teljesen feltöltődtem ettől a tündéri lánytól, akinek baromi hálás vagyok azóta is, ha végül nem is mentem vissza hozzá. Anya szerint igazi esküvői körmöket kaptam, Krétának nem tetszett, R. beszólt, hogy meszelni voltam-e a hétvégén, de én teljesen odavoltam ezekért a szépségekért. Egy hibája volt Pamela munkájának, hogy nem egészen a körömágytól kezdte építeni, így hamarabb úgy tűnt, hogy le van nőve. Viszont emiatt tuti szólnék neki, ő pedig tenne ellene, mert mint mondtam, egy tündér.


 Arra jutottam végül, hogy bármennyire megszoktam, megszerettem a zselés műkörmöket, inkább legyen megint a sajátom. Nem engedhetem meg magamnak, hogy műkörmöt tetessek fel három hetente úgy, hogy itthon van 50 körömlakkom. Pénzkidobás, és végülis csak ki szerettem volna próbálni. Leszedetni nem akartam x ezer forintért, így a klasszikus DIY lereszelésnél maradtam. Na, hát ennek a körömnek, ha könyörögtem volna se törik le vagy pattintható fel. Összeadva legalább három napig reszelgettem, és feszítgettem, mire lejött. 

Alatta papírvékony, fodros, töredező, szakadozó, visszareszelt borzalom várt. Nem baj, gondoltam, hamar lenő, és minden szuper lesz. Nem, nem nő le hamar a selejt köröm. Valamit tennem kellett! Szégyelltem magam, amiért egy ilyen hülyeség miatt ilyesminek tettem ki a körmeimet. 

Emlékeztem, hogy régebben vettem két körömápoló lakkot, úgyhogy előkerestem őket. Fel is kentem az egyikből nagyjából hat réteget a körmeimre, majd ráhúztam egy színes lakkot, hogy senki ne láthassa a körömszörnyeket, amiket teremtettem. A Miss Sporty Nail Expert Manicure for brittle nails terméket használtam körmeim gyógyítására. Ez egy kálciumos körömerősítő töredezett körökre, ami erősebb és fehérebb körmöket ígér. 


A másik, a Miss Sporty Nail Expert Manicure strenght action körömerősítő. Ez egy kétfázisú c-vitamint és kálciumot tartalmazó termék, amitől gyorsabban nőnek a körmök, és erősebbek lesznek. Ezt egyszer használtam a három hét alatt, de ezzel az a bajom, hogy furán viselkedik a sima színes lakk, ha rákenem. 


Nagyjából három hete feszegettem le a zseléket, és a körmöm azóta is erősödött. Még vékony, de nem szakad be, ha beletúrok a hajamba, ahogy először történt. Borsónak és egy másik barátnőmnek velem egyidőben került fel zselés műköröm, nagyjábol egyszerre reszeltük vissza, és szegényeknek még mindig haldoklik a körmük. Vagy szupergyorsan regenerálódó körmeim vannak, vagy hatásos a körömerősítő. A placebo itt is közbejátszhat természetesen.

A kedvetekért teszteltem most őket, mert nem tudom eldönteni melyik terméknek lehetek hálás, így a bal kezemre kentem fel a töredezettmentesítő-fehérítő lakkot (zöld), a jobb kezemre a növekedésgyorsító-erősítő lakkot (narancs). Két rétegben kentem fel őket, és utána rájuk húztam színt is. A zöld minimális színt ad, de csak kissé ködösebbnek tűnnek a körmök tőle, és fényesek. A narancstól szuperfényesek lesznek, narancsos árnyalatúbbak, és mintha kisit olajos lenne a felületük. Lehet, hogy emiatt tapad rá nehezebben a lakk? Az eredmény miatt vártam egy hetet a bejegyzést közlésével.

Megvizsgáltam a körmeimet egy hét után, és elégedetten konstatáltam, hogy már szépen kivehető a haldokló körömrész lenövésének a vonala, utána pedig a saját, szép körmöm van már. Az erősítőkkel arra jutottam, hogy szerintem mindkettő jó, de talán a narancsos a jobb. Teljesen laikus szemmel mondom, meg amúgy nem sok különbség van a kettő eredménye között, szóval szerintem mindkettőt érdemes kipróbálni. Szóval ha erősítésre van szükségetek, bátran szerezzétek be valamelyiket, mert nekem segítettek!

Ti mit tapasztaltatok műköröm leszedése után? Van bevált módszeretek a körmeitek erősítésére?


csók!
               bibonapsugár





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése