2014. május 28., szerda

PIXIBOX és Bohemian Betyars. Fosztóképzővel.

Kedvesek!

A mai napom nem túl fényes, és mivel olyan dolgok miatt, amikről már esett szó a blogon, most egy elkeseredett bejegyzés fog következni.

Az első sokkal kezdeném. Ma is könyvtáraztam, és ilyenkor a mélypontokon szoktam felugrani FB-ra körbenézni lazításképp. Hát, ma nem kellett volna. Látok egy posztot a PIXIBOX-tól, hogy mostantól lehet rendelni. ÁLLJ! Megint rendelés van? Azonnal, mint egy őrült kattintgattam a PIXIBOX oldalára, belépés, rendelés (mindezt a Széchényi könyvtár közepén, remélem, semmilyen professzor nem látta mivel töltöm az időmet tanulás helyett). Zárva vagyunk, nincs rendelési időszak. Mondom, ne már, hát itt van, 1-2 órája írták ki, hogy lehet rendelni. Kommenteket átfutottam, és Hölgyek, nagyjából fél óra alatt elfogytak a boxok... 

Mivel olvastam, hogy milyen márkák szerepeltek benne, kisebb idegösszeomlást kaptam, ki is rohantam és felhívtam Borsót, aki annyira nem érezte át a katasztrófámat. Nagyon zaklatott lettem, és tudom, hogy ez egy égi jel, hogy ne költsem ilyenekre a kuporgatott pénzemet, de mégis kiborultam. 
Tudom, hogy pár hét múlva minden tele lesz a júniusi box posztokkal, én pedig sírva fogok feküdni a klaviatúrán, hogy MIÉÉRT? MIÉÉÉRT NEM? Szóval lemaradtam a rendelésről, ennyi a lényeg. Az alábbi márkákkal NEM fogtok emiatt a szomorú esemény miatt találkozni itt a blogon a közeljövőben: 
China Glaze, La Roche-Posay, Artdeco, Kérastase, Prada és Olay.

Némán, könnyek nélkül sírdogálva próbáltam feldolgozni, hogy nem lesz PIXIBOX-om, közben folytattam a szakirodalmam kijegyzetelését, és puffogtam Borsónak, hogy mekkora tragédia történt, láttam, hogy a Bohemian Betyars kitett egy cikket, ami az eddigi évük eseményeiről szól. Gondoltam, majd otthon elolvasom, nem sürgős, mivel tisztában vagyok minden lépésükkel, folyamatosan követem, hogy mi történik az együttessel. Lementem hát elfogyasztani a szendvicsemet a büféhez, szusszanni egyet a délutáni tanulóhullám előtt. Ekkor kapok egy üzenetet Borsótól: 

"Ez a nap szar. A BB egy évre Németországba költözik."

Ott így teljes képszakadás. Azonnal végigpörgettem a BB posztját, és feketén fehéren oda volt írva, egy évre Berlinbe költözünk itthoni rajongóink legnagyobb bánatára, de ki tudja, meddig fogunk maradni. Ha nem lenne elég, hogy nem lesz PIXIBOX-om, de a legszeretettebb együttesem bejelenti, hogy külföldre költözik. A dekoncentráltságom tetőfokára hágott, két oldalt tudtam ezután olvasni, majd elindultam haza. Természetesen BB-t hallgattam, és a dalok, amelyek mindig jókedvre derítettek, a mai napon egy gyászindulóval voltak egyenértékűek számomra. 

A PIXIBOX annyira kimaradt, hogy egyáltalán nem tudtam róla, hogy rendelés lesz, arra rá tudom fogni, hogy figyelmetlen voltam és nem tájékozódtam. Viszont így nem lesz egy doboznyi luxus a kis asztalomon (a csokoládé mellet), amibe beleölhetem bánatomat amiatt, hogy a Betyárok Berlinbe mennek.

Hölgyek, holnap állatkertbe megyek, hazafelé pedig vásárlásba fogom fojtani a bánatomat, és zseniális beautyposzttal fogok visszatérni ezek után a szomorú történések után. További PIXIBOXtalan és Betyártalan estét :(

könnyes csók.
                                  bibonapsugár

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése